انگوررشه سیاه سردشت

همانطور که از نام این میوه مشخص است ، منشا و محل اصلی کشت آن شهرستان سردشت واقع در استان آذربایجان غربی است. البته این بدان معنا نیست که نمی توان نهال انگور سیاه سردشت را در مناطق دیگر کاشت. به هیچ وجه ، و این نهال ها بسیار سازگار هستند و در بسیاری از مناطق کشور کاشته می شوند. اما در هر صورت اصل آن متعلق به شهر سردشت است.

نهال انگور سیاه سردشت (ریشه) در اواخر تابستان و اوایل پاییز می رسد و بسیار خوشمزه و آبدار است. نهال انگور سیاه سردشت در فصل خشک در این شهرستان کاشته می شود ، بنابراین با شرایط کم آبی که در سالهای اخیر کشور را تحت تأثیر قرار داده سازگار است. علاوه بر این ، این انگورها معمولا با محیط کوهستانی و شیب دار (به ویژه سردشت) سازگار هستند و بنابراین به ندرت به کودهای شیمیایی و هورمون های رشد و .. احتیاج دارند و بنابراین می توان گفت که شما با محصولات کاملاً ارگانیک سروکار دارید.

خبر خوب برای کسانی که قصد خرید نهال (ریشه) انگور سیاه سردشت را دارند این است که با شخم زدن علف های هرز از تاکستان خارج می شوند. بنابراین نیازی به استفاده از علف کش های مضر و سموم شیمیایی نیست.

موارد مصرفی:

ممکن است در خرید نهال و کاشت آنها تردید داشته باشید. زیرا شما با مصرف و بازده اقتصادی که می تواند برای شما داشته باشد آشنا نیستید. این میوه علاوه بر خوراکی بودن ، کاربردهای زیادی نیز دارد. به همین دلیل یک میوه سودآور و اقتصادی است. از جمله موارد استفاده می توان به تهیه کشمش و کشمش از این انگور اشاره کرد.

یکی دیگر از کاربردهای انگور سیاه سردشت ، تهیه روغن هسته آن است. روغن هسته انگور یکی از روغن های سالم برای غذا و پخت و پز است و هیچ آسیبی به روغن های مایع ندارد. از این انگور می توان به عنوان خوراک کارخانه های تولید آب میوه نیز استفاده کرد.

از دیگر کاربردهای انگور سیاه سردشت (ریشه) می توان به تهیه آب انگور و باسلوق اشاره کرد. اگر تا به حال آب انگور خورده اید ، می دانید که چه طعم فوق العاده ای دارد. این آب میوه یک صبحانه عالی برای کودکان و بزرگسالان است و نقش مهمی در تقویت بدن دارد. در مورد محبوبیت و خوشمزه بودن باسلاق چه می توان گفت! زیرا آنچه بدیهی است آنچه باید بیان شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   انگوررشه سیاه سردشت  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   انگوررشه سیاه سردشت  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   انگوررشه سیاه سردشت پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید انگوررشه سیاه سردشت


دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها