نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو مجارستانی

نهال آلبالو مجارستانی یکی از ارقام آلبالو است. این نوع نهال دیرگل است و در برابر سرمای بهاره مقاوم است. در برابر آفات مقاوم است. پوست تنه درخت به رنگ قهوه ای روشن تا نقره ای و برگ های آن لوزی است. این گلها 5 گلبرگ دارند و دیرتر از میوه های سنگی دیگر شکوفا می شوند. ساقه های این گیاه هنگام برداشت بسیار انعطاف پذیر بوده و بدون شکستن خم می شوند. ریشه های این گیاه مانند آلبالو های سطحی است اما تفاوت این دو گیاه از نظر ریشه در این است که ریشه های آلبالو می توانند خاک مرطوب را بهتر تحمل کنند.

زراعت

روش های تکثیر این گیاه از طریق کاشت ، کاشت و پیوند انجام می شود. آلبالو و آلبالو های مجلسی بیشتر از طریق پیوند و آلبالو های معمولی با قلمه تکثیر می شوند. درختان آلبالو به ندرت توسط بذر تکثیر می شوند زیرا چندین سال طول می کشد تا به گیاه مورد نظر برسد ، بنابراین برای این منظور از روش رویشی برای تکثیر استفاده می شود. در روش پیوند ، بهترین پایه آلبالو تلخ است زیرا مقاومت بالایی در برابر شرایط نامساعد دارد. برای کاشت ابتدا باید نهال موجود در خزانه را هرس کرد زیرا شاخه های جانبی دارند بنابراین باید این شاخه ها را قطع کرد. زمان انتقال نهال به زمین اصلی از ابتدای پاییز تا قبل از باز شدن گلها در بهار است.

سیستم های آبیاری:

ریشه این گیاه سطحی است ، بنابراین نمی تواند آب را از اعماق آب جذب کند ، بنابراین باید به طور منظم در فصل گرم آبیاری انجام شود. اما به طور کلی مقاومت به خشکی در آلبالو از آلبالو بیشتر است.

خاک:

خاک با بافت نسبتاً سبک و زهکشی مناسب برای این گیاه لازم است ، اما همانطور که گفته شد ، ریشه های آلبالو بهتر می توانند در برابر احتباس آب مقاومت کنند.

درجه حرارت:

این گیاه در مناطق سردسیر به خوبی رشد می کند و اگر در تابستان خنک و خشک باشد رشد بهتری دارد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  آلبالو مجاریبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  آلبالو مجاریدر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   آلبالو مجاری پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال آلبالو گیسی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها