نهال آلبالو گیسی

آلبالو گیسی

نهال های گیلاس گیسی یکی از بهترین نژادهای اصلاح شده در جهان است که از مجارستان منشا گرفته است. این نوع درختان بسیار مثمر ثمر و طعم فوق العاده ای دارند ، میوه های این نوع درختان بزرگ و دم کوتاه هستند و نسبت به ارقام دیگر زمان گلدهی دیرتری دارند. در ادامه سعی شده است که در دو قسمت اصلی یعنی مهمترین ویژگی ها با نهال های گیلاس گیسی

 بیشتر آشنا شویم و در قسمت دوم به نحوه رسیدگی و پردازش آن اشاره خواهیم کرد تا بتوانید موارد لازم را تهیه کنید. مزیت آن

زندگی مفید

درختان گیلاس عمر طولانی دارند و می توانند در شرایط مختلف آب و هوایی به خوبی رشد کنند و به خوبی با آن سازگار شوند. معمولاً عمر مفید و اقتصادی غازها 30-25 سال است.

رنگ میوه

این نوع درخت میوه دارای رنگ قرمز روشن است که معمولاً قلب هر بیننده ای را ذوب می کند. طعم آن چنان ترش و نرم است که بیشتر مردم آن را دوست دارند.

تاریخ رسیدن میوه

زمان رسیدن نهال های گیلاس گیسی معمولاً 90 روز پس از شکوفایی درخت است. این زمان معمولاً در اواخر ژوئن و اوایل ژوئیه اتفاق می افتد و باغداران می توانند خود را برای برداشت میوه آماده کنند.

ارتفاع درخت

متوسط ​​ارتفاع این نوع درخت 5 تا 2 متر است. اما ارتفاع این نوع درخت در کشور ما بسیار کمتر است و در نهایت به 4 متر می رسد.

عملکرد نهال های گیلاس

باغداران گیلاس در بهترین شرایط در هر هکتار حدود 20-25 تن میوه برداشت می کنند ، برای رسیدن به این سطح باید شرایط مختلفی برای رشد گیلاس فراهم کنند.

تحمل سرمای زمستان و تحمل گرمای تابستان

همانطور که می دانید ، نهال های گیلاس گیسی در آب و هوای سرد به خصوص در مناطقی که تابستان های خنک و خشک و زمستان های طولانی دارند ، رشد خوبی دارند ، برخلاف سایر گونه های گیلاس در مناطقی که زمستان های سرد دارند. این رشد بیشتر برای رفع نیاز به خنک کننده است. این نوع درخت گیلاس در طول سال حدود 600-600 ساعت زیر 7 درجه سانتیگراد نیاز دارد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  آلبالو گیسیبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  آلبالو گیسیدر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   آلبالو گیسی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید آلبالو گیسی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها