نهال آلو سانتارزا

نهال پیوند زده شده است

نهال آلو سانتارزا پیوندی با استفاده از مقاوم ترین پایه و جدیدترین گل پیوندی در شبکه ملی تولید و عرضه نهال ایرانی و به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور به طور مستقیم و بدون دخالت واسطه های اینترنتی با استفاده از دانش تامین و مستقیم تقاضا توسط باغبان واقع شده است.

به زودی نتیجه می دهد

نهال آلو سانتارزا با عملکرد بالا ، به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و نگهداری بهینه ، از سال اول کاشت به محصول می رسد. گفتنی است باغداران آلو در سال اول کاشت کلیه محصولات را از درخت آلو جدا کنند نهال آلو در سال اول پیوند می خورد.

نهال اصلاح شده

نهال آلو سانتارزا اصلاح شده برای کاشت در باغات آلو مناسب است. آلو سانتارزا اصلاح شده مقاومت بسیار خوبی در برابر آفات و بیماری های آلو دارد و از طرف دیگر محصول تولید شده از این درخت آلو تجاری و قابل فروش است.

نهال آلو کوتوله سانتارازا

نهال آلو کوتوله سانتارزا از ارتفاع بسیار کمتری نسبت به ارقام سنتی و ایرانی آلو برخوردار است و این محصول به دلیل داشتن آلو کوتوله مورد توجه همه باغداران آلو قرار دارد. از طرف دیگر ، این مزیت هزینه برداشت آلو را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

نهال آلو سانتارزا مجاز

نهال آلو سانتارزا مجاز در سراسر ایران تضمین می شود. از طرف دیگر ، این محصول دارای گواهی سلامت و قرنطینه استانی برای صادرات است.

نهال آلو سانتارزا به زودی محصول می دهد

نهال آلو سانتارزا با بازدهی بالا از اولین سال کاشت به بار می نشیند و نهال آلو پرمحصول در سال پنجم کاشت به توجیه اقتصادی رسیده و عملکرد آلو سانتارزا اصلاح شده حدود 7 تن در هکتار گزارش شده است.

فاصله کاشت

فاصله کاشت درخت آلو سانتارزا در زمین های معتدل و مناطق بادخیز به اندازه 3 * 3 و 6 * 2.5 متر کاشته می شود. گفتنی است که در زمینهای هموار این فاصله 4 * 4 و 4 * 3 متر کاشته می شود.

گرده افشان مناسب

گرده افشان مناسب آلو سانتارزا در باغات آلو به ازای هر 10 نهال آلو سانتارزا یک گرده افشان مناسب از ارقام نهال آلو کاشته می شود.

زمان کوددهی

زمان کوددهی درخت آلو پیوندی سانتارزا از اواسط پاییز تا اواخر زمستان قابل استفاده است و میزان کوددهی آلو سانتارزا در هر هکتار با 5 تن کود پوسیده تعیین می شود.

میزان آبیاری درخت آلو سانتارزا

میزان آبیاری درخت آلو سانتارزا در فصول مختلف سال و شرایط آب و هوایی متفاوت است ، بهتر است دو لیتر در روز در بهار و 3 لیتر در روز در تابستان در نظر گرفته شود.

میزان باردهی

عملکرد درخت آلو سانتارزا در هر هکتار با توجه به شرایط آب و هوایی متفاوت است ، اما برای حدود 500 درخت آلو در هکتار بیش از 75 تن محصول دارد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  آلو سانتارزابا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  آلو سانتارزادر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   آلو سانتارزا پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید آلو سانتارزا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها