نهال آلو شابلون

نهال آلو شابلون مورد استقبال باغبانان قرار گرفته است زیرا میوه آن علاوه بر خاصیت بالایی که دارد بسیار با کیفیت و قابل فروش است. این رقم نهال آلو هم برای مناطق نیمه سرد و هم گرمسیری مناسب است. در حقیقت ، این گونه تحمل بالایی در برابر گرما و همچنین نسبت به سرما دارد ، اما به طور کلی ، نهال آلو در مناطق سرد رشد خوبی خواهد داشت. داشته است.

خواص شابلون آلو به قدری خاص است که در طب سنتی ، به ویژه طب سنتی چینی ، اکسیر صبحانه نامیده می شود و اعتقاد بر این است که مصرف آن در سم زدایی و جوان سازی بدن مثر است.

ویژگی ها و ویژگی های نهال آلو شابلون:

نهال آلو شابلون بیشترین رشد و عرض را نسبت به سایر انواع درختان آلو دارد ، ارتفاع این نهال تا 4 متر می رسد و از شاخ و برگ فراوان تری نسبت به انواع دیگر برخوردار است. گسترش این رقم باعث شده است که آلو شابلون هر ساله رشد خود را افزایش داده و در نهایت به درختی وسیع تبدیل شود.

برگهای درخت آلو تیز است و گلها گاهی به صورت منفرد و گاهی به صورت خوشه رشد می کنند و تصویری زیبا ایجاد می کنند. شکل ظاهری آلو شابلون تخم مرغی شکل و رنگ پوست آن قرمز و گوشت آن زرد و طعم آن شیرین و بسیار مطبوع است.

از کاشت تا برداشت نهال آلو:

توجه داشته باشید که کاشت نهال باید بلافاصله پس از خرید نهال انجام شود. کاشت آلو شابلون کار سخت و پیچیده ای نیست. در مرحله اول باید خاک مناسب با خاک مناسب برای کاشت در نظر بگیرید. خاک آلو شابلون باید شنی ، مرطوب و سنگین باشد. مناسب تره

جالب است بدانید که استحکام و باردهی درخت آلو شابلون به نحوه کاشت و نحوه قرارگیری مناسب ریشه ها در خاک بستگی دارد. از آنجا که نهال آلو شابلون بسیار گسترده است ، باید به فاصله مناسب بین نهال توجه کافی داشته باشید.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  آلو شابلونبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  آلو شابلوندر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   آلو شابلون پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید آلو شابلون

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها