نهال آلو قطره طلا

خرید نهال آلو از قطرات طلایی (میوه تابستانی خوشمزه) کار دشوار و پیچیده ای نیست ، اما پرورش این نوع نهال آلو به نکات مهمی نیاز دارد تا در نهایت به کیفیت محصول نهایی شما منجر شود. با ما همراه باشید تا نگاهی کامل به نهال آلو طلایی بیندازیم. در ایران ، انواع مختلفی از درختان آلو وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و ویژگی های خاص خود هستند ، می توان به عنوان گزینه خوبی برای آلو اشاره کرد ، این نوع آلو به دلیل تفاوت در طعم و خاصیت. موارد فوق با استقبال خوب باغبانان و خریداران روبرو شده است. این رقم گونه خارجی آلو است که در ایران نیز کشت می شود و از نظر روند کاشت از رشد نسبتاً بالایی برخوردار است.

مشخصات و مشخصات قطرات طلای آلو:

اما شکل ظاهری این میوه محبوب و خوشمزه کم و گرد است که طعم بسیار مطبوعی دارد. این طعم تقریباً ترکیبی از ترشی و شیرینی است که بسیار دلپذیر است.

علاوه بر گوشت آلو ، قطره طلایی پوست آن به دلیل طعم ترش خوراکی است و هر دو زرد هستند. از قطره های طلای آلو هنگام رسیدن به حساب استفاده می شود ، در این زمان میوه آبدار ، شیرین و نرم می شود و باید توجه داشت که از کالوس نمی توان استفاده کرد. وقتی میوه رسید میوه کاملاً زرد طلایی می شود.

رعایت نکات مهم از کاشت تا برداشت نهال آلو قطره طلایی:

نهال آلو قطره طلا برای رشد مناسب به نیازهای اکولوژیکی مانند دما ، خاک مناسب ، آبیاری و هرس نیاز دارد. دمای مناسب این رقم با مقدار سرمای زمستان در نظر گرفته می شود که مقاومت خوبی در برابر سرما دارد و در سرمای زمستان دچار آسیب و خشک شدن ریشه نمی شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  آلو قطره طلابا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  آلو قطره طلادر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   آلو قطره طلا پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید آلو قطره طلا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها