نهال انار ساوه

میوه انار ساوه بزرگتر از انواع دیگر است و پوست ضخیم تری دارد ، شکل میوه آن گرد و کروی است و دارای دانه های درشت و آبدار است که طعم بسیار شیرین و مطبوعی دارد. چنین کیفیتی باعث شده است که این رقم هم برای خوردن تازه و هم برای تولید آب میوه ، لواشکا و رب انار مناسب باشد.

انارهای ساوه از هسته های نرم تری نسبت به انواع دیگر برخوردار هستند و این باعث می شود که مصرف آنها برای دستگاه گوارش ناراحتی ایجاد نکند و به راحتی قابل هضم باشد.

انار درخت کوچکی است که ارتفاع آن تا 6 متر می رسد و در مناطق نیمه گرم رشد می کند. گلهای بزرگ انار قرمز انار اما بدون بو هستند. اندازه این میوه کروی با پوست قرمز یا زرد است

نهالستان آقای نهال

شرایط محیطی

در سه سال اول پس از کاشت نهال ، حداقل هر 7 تا 11 روز یکبار آبیاری کنید.

در طول رشد و رسیدن میوه ، درخت به درجه حرارت و گرمای بالا که تا 38 درجه است نیاز دارد. درخت انار به سرما بسیار حساس است و در دمای زیر 12- درجه سانتیگراد در عرض 2 روز آسیب می بیند و در دمای سردتر می میرد. گرمای شدید و آفتاب نیز آن را می سوزاند.

انواع خاک ها میزبان درخت انار هستند اما بهترین خاک های رسی نفوذپذیر و مرطوب هستند. انار به کلسیم زیادی احتیاج دارد ، کود خاک نیز باید زیاد باشد.

هرس درخت را باید از سال سوم انجام داد و قلمه ها را هرس کرد.

انار :

قدمت این میوه به 4000 سال پیش برمی گردد. میوه ای که یادگاری ایرانیان و از اینجا به هند و سپس به آفریقای شمالی ، چین ، اروپا و ایالات متحده بود. در سوره الرحمن ، قرآن کریم ، جایی که توصیف بهشت ​​و میوه های بهشت ​​ذکر شده است ، انار نیز ذکر شده است .

انار نماد اصلی سفره شب یلدا است و اجداد ما آن را میوه باروری و برکت می دانستند. اما علاوه بر این ، از نظر علمی ، انار یکی از سالم ترین و بهترین میوه های روی زمین است و دارای مجموعه ای از ترکیبات مفید است که کمتر در غذاهای دیگر یافت می شود.

انار میوه درختی است که دارای دانه هایی است که غالباً قرمز و گاهی سفید یا به رنگهای بین این دو است. رنگ پوست آن اغلب قرمز و گاهی سیاه یا تقریباً زرد است. تحقیقات در مورد خواص انار نشان داده است که انار 3 برابر چای سبز آنتی اکسیدان دارد. نقش آنتی اکسیدان ها محافظت از بدن در برابر استرس ، آلودگی های شیمیایی و میکروبی ، بیماری های قلبی و سرطان است.

از جمله خواص انار سالم ، رقیق کننده خون است و جریان خون در قلب را تقویت می کند. از تشکیل پلاک در رگهای خونی جلوگیری کرده و کلسترول خوب خون را افزایش داده و کلسترول بد خون و فشار خون را کاهش می دهد. از طرف دیگر ، آنتی اکسیدان های موجود در انار ضد سرطان هستند و خطر سرطان های پستان و پوست را کاهش می دهند. آب انار از آلزایمر جلوگیری کرده و روند بیماری را کند می کند.

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  انار ساوه با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  انار ساوه در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال  انار ساوه پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال انار ساوه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال انار ساوه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها