نهال انجیر زرد

نهال انجیر زرد دارای یک تاج مدور است که از رشد و باروری بسیار بالایی برخوردار است ، همچنین باید بدانید که دارای برگ و پنجه های متراکم ، ناهموار است. به طور معمول برگ های این درخت متراکم و قد و ارتفاع آن کوتاه است که در بعضی موارد به 3 تا 4 متر می رسد.

از مهمترین ویژگی های درخت انجیر زرد این است که می توانید آن را در هر خاکی بکارید. خاک شنی ، خاک لومی ، خاک رسی و. برای پرورش این نهال بسیار مناسب است که می توانید نهال را در این نوع خاک بکارید. مراقب باشید هرچه خاک سنگین تر باشد ، می خواهید آب بیشتری را حفظ کنید. به همین دلیل نیازی به آبیاری زیاد درخت نیست. خاکهایی که باعث شن و ماسه سریعتر از خاکهای دیگر می شوند ، آب را جذب می کنند. خاکهای رسی از جمله خاکهایی هستند که کمترین میزان جذب آب را طی یک ساعت دارند. این نهال انجیر زرد را می توانید در هر نوع خاکی که بخواهید بکارید

فاصله کاشت

فاصله کاشت مناسب برای نهال انجیر زرد ترکی 4 در 4 متر است. هنگام کاشت این نهال ها ، در مورد فاصله کاشت بسیار مراقب باشید. از آنجا که یکی از عوامل موثر در رشد نهال و همچنین در زیبایی باغ شما ، این فاصله کاشت خواهد بود.

شکل میوه

در مورد شکل میوه بوقلمون زرد باید گفت که این میوه شبیه گردو است و در بعضی موارد بزرگتر از گردو است.

زندگی اقتصادی

همانطور که گفته شد ، عمر اقتصادی این نهال نسبت به سایر نهال های انجیر کمی کوتاه است. به طور کلی ، عمر اقتصادی این نهال های انجیر بین 20 تا 25 سال خواهد بود.

انجیر

انجیر قرن هاست که به عنوان میوه ای بسیار خوشمزه و مغذی در سراسر جهان محبوب است. مطالعات اخیر در مورد خواص انجیر نشان داده است که انجیر برای درمان بسیاری از مشکلات پزشکی از دیابت گرفته تا اگزما مفید است.

انجیر که به دلیل طعم شیرین ، ملایم و کاربردهای فراوان مورد توجه قرار گرفته است ، غذاهای کم کالری و کم چربی است. یک انجیر بزرگ تازه فقط 47 کالری دارد. اگر می خواهید لاغر شوید ، خوردن انجیر (در حد متوسط) جایگزین مناسبی برای میان وعده های ناسالم است.

یکی از فواید انجیر برای سلامتی این است که حاوی انواع آنتی اکسیدان است. از آنجا که اکسیداسیون تقریباً بر همه اعضای بدن تأثیر می گذارد ، آسیب آن با بسیاری از بیماری ها ، پیری و سرطان مرتبط است. انجیر به عنوان یکی از غذاهای غنی از آنتی اکسیدان به جلوگیری از این مشکلات کمک می کند.

هزاران سال از انجیر برای درمان بسیاری از بیماری های شایع استفاده می شود. بیش از 40 بیماری مربوط به دستگاه گوارش ، غدد درون ریز ، تولید مثل و تنفس با میوه انجیر ، عصاره و ترکیبات آن درمان شده اند.

مطالعات نشان داده است که انجیر در درمان کم خونی ، سرطان ، دیابت ، جذام ، بیماری کبدی ، فلج ، بیماری های پوستی ، زخم معده ، مجاری ادرار و عفونت های دستگاه گوارش موثر است. از درخت انجیر و میوه آن نیز برای تهیه داروهای جدید استفاده می شود و محققان امیدوارند که همچنان به یافتن مصارف دارویی جدید برای این گیاه ادامه دهند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   انجیر زردبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال انجیر زرددر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   انجیر زردپاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال انجیر زرد

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها