نهال انگور عسگری

انگور عسگری

انگور یکی از شیرین ترین و مغذی ترین میوه ها در میان میوه های دیگر است که دارای رنگ و اندازه های مختلف است. این میوه روی درختی است که به دور خودش می پیچد و بالا می رود. این درخت بیش از آب به حمایت نیاز دارد تا بتواند به رشد خود ادامه دهد. انگور یکی از قدیمی ترین میراث ایران باستان است که خواص بسیاری برای سلامتی و درمان بسیاری از بیماری ها دارد.

یكی از انواع انگورهایی كه در كشور ما عرضه می شود یك انگور قرمز یاقوتی با خوشه های بزرگ “نسبتاً” قهوه ای با دانه های ریز به اندازه ی یك نخود است كه این انگور جدید مزارع تره بار است. همچنین انگورهای عسگری با بذرهای سبز بیضی و همچنین انگورهای بدون دانه مهتی خانی ، ریش بابا ، ایته (دانه های درشت بذر) ، انگور سیاه ، انگور پشت سبز و بنفش را می توان انگور قند صاحبی و شیراز نام برد.

از انگور عسگری برای مصرف تازه و تهیه کشمش استفاده می شود. انگور عسگری انرژی لازم را برای رشد خود از اشعه خورشید دریافت می کند و بنابراین دارای اشعه رادیواکتیو و فلزات کمیاب است. بنابراین می توان آن را غذایی کامل دانست. همچنین مصرف انگور عسگری کمبود مواد معدنی را جبران می کند.

ویژگی های انگور عسگری

سازگار با اثرات

تحمل خاک و آهک: متوسط

رنگ انیمیشن انواع توت ها: به نور خورشید نیاز دارد

مشخصات برگهای جوان: رنگ روی برگها زرد است و لکه های برنزی در آن دیده می شود.

مشخصات برگهای بالغ: دمبرگ پنج ضلعی لوب دار است و رگهای اصلی سطح فوقانی برگ بالغ فاقد آنتوسیانین است.

گلها: نرها و ماده ها کاملاً رشد کرده اند

گرده افشانی: 38٪ گرده افشانی رایگان

مکعب ها: کوچک ، بیضی ، فرفری ، با رنگ پوست قره قاط قرمز

خوشه ها: نیمه جمع و جور ، اندازه متوسط ​​تا بزرگ

آب و هوای مناسب برای کاشت نهال انگور عسگری

آب و هوای نسبتاً معتدل تابستانی برای کاشت انگور عسگری مناسب است ، آب و هوای این رقم انگور اندکی با ارقام دیگر متفاوت است و باید از یخبندان بهاری یا سرمای شدید زمستان دور باشد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   انگور عسگری  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   انگور عسگری  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   انگور عسگری پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید انگور عسگری

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها