نهال انگور مویز

انگور مویز

شکل  آن گرد و کمی کشیده و رنگ آن سیاه است. کشمش فقط کمیاب است و منبع تولید آن ترکمنستان است. اگر از تمام کشمش استفاده کنید محصول نهایی تاک تغییر شکل یافته بسیار مناسب است. اگر مجبورید نهال انگور ، کشمش تولید کنید ، اگر محصول را تهیه کنید و آن را صادر کنید. نهال کشمش با کیفیت بالا را می توانید از آذران نهال خریداری کنید.

در اثر خشک شدن مویز خواصش از بین نمی رود و حتی انرژی را به بدن می دهد. منبع موزیک غنی ویتامین های E ، B ، A و همچنین سرشار از کلسیم ، فسفر ، پتاسیم ، امگا 3 و امگا 6 می باشد. مویز در ابتلا به آلزایمر اجازه نمی دهد. هرچه مقدار آنتوسیانین است یعنی اگر عامل رنگ بنفش یا سیاه بیشتر در پیشگیری از آلزایمر اثر بیشتری دارد .

شرایط آب و هوایی کاشت 

نهال کشمش یک درختچه بالارونده  است که برای رشد به موردهایی در کنار آنها احتیاج دارد. این نهال ها از درختان مجاور رشد می کنند. نهال کشمش در برابر زمستان مقاوم است و به سرما اهمیتی نمی دهد. اما بهار و تابستان گرم برای آن بسیار مهم است. وزش باد شدید از سرما به نهال های مویز آسیب می رساند

آبیاری و کود دهی نهال مویز

آب و هوای منطقه ای که نهال های توت کاشته می شود هرچه باشد ، به آبیاری گرم احتیاج دارد. ریشه انگور کشمش ؛ در انواع مختلف خاک تا عمق های مختلف رشد می کند. رشد ریشه این نهال باید در خاک سنگین و خاک رس تا عمق 90 سانتی متر رشد کند. در خاکهای رسی شنی به عمق 5.3 متر ، ریشه های آن به عمق خاک نفوذ می کنند. اما در خاکهای شنی سبک ریشه آنها معمولاً تا عمق 6 متری فرو می رود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   انگور مویز  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   انگور مویز  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   انگور مویز پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید انگور مویز

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها