نهال انگور پیکامی

نهال انگور پیکامی

نهال انگور پیکامی یکی از بهترین ارقام انگور است که در ایران کشت می شود. است. این انگور با نام انگور کشمیر نیز شناخته می شود که با قیمت عالی و مناسب به فروش می رسد. در گذشته بیشتر این انگورها ترشی می خوردند. همچنین در خلیل آباد یا کاشمر کاشته شد اما امروزه در بسیاری از شهرها کاشت آن را مشاهده می کنید. یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها این است که بسیار بلند می شود و معمولاً خوشه های آن تا 12 سانتی متر می رسد.

از آنجا که این نهال های انگور در 3 تا 4 شاخه تولید می شوند ، باید بدانید که نیازی به هرس آن نیستید. در صورت هرس ، هرس کوتاه برای آنها کافی است. توت این انگور پیکامی ؛ زرد است که متمایل به سبز است و گوشت آن زرد کمرنگ است. شما نهال انگور پیکامی خریداری می کنید. شما باید اطلاعات خوبی در مورد ویژگی های آن داشته باشید که برخی از آنها در زیر شرح داده شده است.

از آنجا که انگور پیکامی ؛ این خواص بسیاری دارد ، بسیاری از کشاورزان نهال می خرند و می کارند. تنها نکته ای که هنگام کاشت نهال باید مورد توجه قرار گیرد توجه به خصوصیات نهال برای کاشت است

خاک مناسب برای پرورش انگور پیکامی:

از مهمترین ویژگیهای مربوط به نهال انگور پیکامی ؛ راهی وجود دارد که بدانید چگونه می توان آن را به خوبی کاشت. ابتدا باید قلمه ها را از آن در بهار ببرید و مانند مخزن در جایی بکارید. در بهار ، وقتی قلمه ها ریشه می گیرند ، می توانید آن را به صورت ردیفی در خاک بکارید. پس از کاشت انگور پیکامی ؛ معمولاً آبیاری می شود و سیستم آبیاری آن باید بصورت منظم به صورت هفتگی باشد. باروری این گیاه پس از کاشت 4 سال طول می کشد.

در ده سالگی بار آن کامل می شود و یکی از بهترین ویژگی های آن این است که گیاه بیش از دویست کیلوگرم محصول می دهد. به همین دلیل ، اگر این نهال های انگور پیکامی را می خواهید ؛ میوه خوبی بگیرید ، بهتر است صبور باشید تا رشد آن کامل شود. بسیاری از افراد می توانند برای کاشت آن و تعداد گیاهانی که برای خرید نیاز دارند با مشاوران و متخصصان حرفه ای مشورت کنند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   انگور پیکامی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   انگور پیکامی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   انگور پیکامی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید انگور پیکامی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها