نهال بادام آذر

بادام آذر

خرید نهال بادام برای کسانی که می خواهند در کار بادی مشغول شوند منطقی تر و بهتر است. همانطور که از نام آن پیداست ، این گونه دیرتر از انواع دیگر بادام شکوفه می کند و بنابراین می خواهم از سرما و آسیب در امان باشم. به خصوص کاشت بادام دیرگل به یک دلیل کوچک که به شما امکان استفاده می دهد.

بیشتر بادامهای دیرگل از فرانسه منشأ می گیرند و انواع مختلفی دارند و به نامهای مختلف وجود دارد. تفاوت در نام نهال های بادام دیرگل به زمان استفاده ، شکل درخت و مقدار میوه آنها مربوط است. نهال های بادام چه در اواخر و چه در اوایل گلدهی مقاومت بالایی در برابر خشکسالی دارند ، بنابراین برای کشت در ایران مناسب هستند. حتی در بعضی مناطق ، این نهال ها حتی در فصل خشک نیز کاهش می یابند.

اطلاعات کاشت

در صورت وجود شرایط مطلوب ، نهال های بادام آذر می توانند به ارتفاع 6 تا 8 متر برسند. سیستم ریشه این درخت بسیار قوی بوده و از نوع عمودی است ، به همین دلیل حتی در شرایطی که خاک چندان قوی نباشد و اگر بتوانید به زندگی خود ادامه دهید نامطلوب است. رطوبت نیز همین است. این بدان معنی است که بادام می تواند در رطوبت کم زنده بماند.

هنگام کاشت نهال بادام دیرگل ، شروع به ریختن خاک تازه و غنی از مواد مغذی در کف گودالی که آماده کرده اید ، کنید. سپس ریشه نهال ها را روی این خاک قرار داده و به سرعت آن را روی خاک بریزید تا ریشه ها هوای کمتری بگیرند. روی ریشه نهال ها به اندازه کافی خاک بریزید که تاج نهال های بادام با زمین هم سطح شود. همچنین محل پیوند نهال باید از خاک و در ضلع جنوب غربی درخت باشد.

این روش کاشت می تواند از جوانه ها در برابر آفتاب سوختگی محافظت کند. همچنین توجه داشته باشید که پس از کاشت خاک ، پای درختان بادام آذر را فشرده و صاف کنید. این باعث می شود ریشه ها به خوبی به خاک بچسبند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بادام آذر  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   بادام آذر  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام آذر پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام آذر

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها