نهال بادام تونو

بادام تونو

یکی از ارقام نهال بادام ، بادام تونو است. منشا این رقم بادام ایتالیایی است. زمان گلدهی این نوع نهال بادام ؛ اواخر گل است و زمان برداشت میوه این رقم بادام زود رس است.

بنابراین این رقم بادام در برابر سرمای بهاره مقاوم است. نهال بادام تونو؛ برای جوانه زدن باید دوره ای از سرمای زمستان را طی کند که بین 70 تا 100 روز است. این نوع نهال در برابر سرما مقاوم است و می تواند در دمای منفی 20 درجه سانتیگراد مقاومت کند. که در بازار موجود است بسیار مثمر ثمر است. هنگام خرید نهال بادام تونو به خاطر داشته باشید که میوه این نوع بادام پوستی نیمه ضخیم دارد.

خصوصیات

مغز بادام تونو دو بعدی ، تیره و کوچک است. بالای این هسته مغز بادام بیضی شکل ، کمی کشیده و نوک تیز است. با ارزش 35 تا 40 درصد میوه بادام تونو مغز هسته است. معمولاً در شاخه های جوان میوه می دهد. علاوه بر این ، از میوه این رقم بادام باید در تهیه شیرینی و پودر بادام استفاده شود. قدرت باردهی این رقم بسیار خوب است و سرعت باردهی این نوع نهال بادام بسیار سریع است و هر ساله میوه می دهد. برای پرورش نهال تنه بادام ؛ باید توجه داشته باشید که این رقم بادام متوسط ​​و دارای شاخه های پهن و منحنی است.

پرورش:

هنگام کاشت نهال بادام تونو به این نکته توجه داشته باشید که فاصله نهال ها در یک ردیف باید 6 یا 7 متر و همچنین فاصله یک نهال تا نهال های ردیف دیگر باید 6 متر یا 7 متر باشد. در سال اول کشت ، نهال های بادام تونو باید هفته ای یکبار آبیاری شود. پس از کاشت سال اول ، بسته به رطوبت خاک و بارندگی ، باید هر 2 هفته تا 4 هفته آبیاری شود. این رقم بادام به شرط تخلیه مناسب خاک در خاکهای شنی و رسی به خوبی رشد می کند. اگر قصد خرید تن بادام را دارید ، باید بدانید که این رقم بادام در یک عمل ضد رطوبت به خوبی رشد می کند. علاوه بر این ، با هوای خشک بهترین مکان برای رشد آنها است. این رقم بادام را در محلی بکارید که نهال ها در معرض نور خورشید قرار بگیرند. در غیر این صورت رشد خوبی نخواهد داشت و بارور نخواهد بود. بهترین فصل برای کاشت ارقام نهال بادام پاییز است. اما در مناطق سردسیری می توان آنها را در اواخر زمستان یا اوایل بهار کاشت. این رقم بادام به راحتی قابل پرورش است

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بادام تونو  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   بادام تونو  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام تونو پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام تونو

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها