نهال بادام دیرگل شکوفه

مشخصات نهال های بادام گلدار

نهال بادام شکوفه بسیار خوبی دارد و گفته می شود یکی از ارقام بادام فرانسوی است. شکل ظاهری این درخت بسیار باز و گسترده است. خوب است بدانید که عطر و طعم بادام شکوفه ای شیرین است که در غذا ، آجیل و میوه های خشک ، پودر بادام و محصولات پوستی و زیبایی استفاده می شود.

برگهای درخت بادام شکوفا بیضی ، باریک و نوک تیز و کمی موج دار است. تنه درخت بادام شکوفه خورده نیز بسیار بزرگ است و این نهال ریشه بسیار محکمی دارد.

مشخصات نهال شکوفه بادام

برای داشتن یک نهال خوب لازم است شرایط محیطی کافی ایجاد شود تا در شرایط ایده آل بهترین میوه را داشته باشد. شرایط ایده آل برای یک درخت بادام شکوفا به شرح زیر است:

خاک: رطوبت خاک نقش بسیار مهمی در عملکرد درخت دارد. هرچه رطوبت خاک بیشتر باشد ، رشد و عملکرد بهتری دارد.

آب و هوا: رطوبت منطقه کاشت بادام گلدار نباید زیاد باشد. این به این دلیل است که در گلدهی و تولید اختلال ایجاد می کند. مقدار نور تابشی به نهال بسیار مهم است. اگر نور کمی به نهال برسد ، در تولید و رشد گیاه اختلال ایجاد می کند.

کوددهی: کوددهی و تقویت گیاه تأثیر زیادی در رشد و عملکرد درخت دارد. پنج تن کود پوسیده در هکتار می تواند برای گیاه مناسب باشد.

هرس: هرس شاخه های خشک شده برای رشد درخت بسیار مناسب است و تا حدی از آفات و بیماری ها جلوگیری می کند. گیاه در اواخر تابستان به یک دوره هرس احتیاج دارد. هرس دوم باید در اواخر پاییز یا اواخر زمستان انجام شود.

کشور سازنده

خوب است بدانید که ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان شکوفه های بادام است. آذرشهر یکی از شهرهایی است که به دلیل تولید شکوفه های بادام شهرت دارد. در مورد اصالت این نهال ها باید گفت برخی از کشورها فرانسه را منبع این نهال ها می دانند.

فاصله کاشت

فاصله کاشت هر دو نهال از یکدیگر نقش بسیار مهمی در رشد و نمو درخت دارد. اگر فاصله مورد نیاز نهال ها مشاهده شود ، نور کافی به تمام قسمت های درخت می رسد و ریشه های درخت فضای کافی برای رشد دارند. این فواصل به نظم و زیبایی مهد کودک نیز کمک خواهد کرد. اگر منطقه کاشت شما مسطح است ، فاصله کاشت 4 در 4 متر مناسب است. در مزارع شیب دار فاصله کاشت می تواند 3 در 3 متر باشد. برای کاشت بذر بادام بهتر است قطر سوراخ 80 در 80 سانتی متر در نظر گرفته شود

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  بادام دیرگل شکوفهبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  بادام دیرگل شکوفهدر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام دیرگل شکوفه پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام دیرگل شکوفه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها