نهال بادام ربیع

بادام ربیع

خصوصیات

این بادام دارای خواص بسیاری است. بادام ربیع با طعم شیرین خود مخصوص صنایع غذایی ، شیرینی سازی و پودر بادام است و برای محصولات پوست و زیبایی نیز استفاده می شود. هرگونه استفاده از این بادام کیفیت بالای این رقم است.

خوب است بدانید که نهال بادام ربیعی دارای برگهای بزرگ و پهن است و در برابر سرما مقاوم است. همانطور که گفتیم ، نهال های بادام ربیع مناسب برای کاشت در فصل خشک وجود دارد.

مشخصات نهال بادام ربیع

برای اینکه یک نهال بادام هرچه بیشتر میوه دهد و رشد و کیفیت محصول خود را داشته باشد ، باید شرایط و اصول را رعایت کرد. فراهم آوردن شرایط ایده آل برای رشد یک نهال مهمترین موضوعی است که باغبان باید به آن توجه کند. شرایط ایده آل به معنای موارد زیر است:

خاک: نهال های بادام ربیعی در برابر شرایط نامساعد خاک مقاوم هستند. اما اگر خاک شما به خوبی تخلیه شده است ، مقدار کمی اسید داشته باشید و همچنین سبک و عمیق باشد. نهال ها خوب رشد کردند. خاکهای لومی نیز برای این نوع بادام بسیار مناسب است.

آب و هوا: بادام در آب و هوای خشک بهتر از آب و هوای مرطوب عمل می کند. اگر زمستان ها در فصل کاشت معتدل باشد ، بادام بیشترین رشد را خواهد داشت.

هرس: توصیه می شود هر دو سال یک بار شاخه ها را شل کرده و به آرامی خشک کنید. این باعث شادابی درخت و مجبور شدن به عملکرد آن می شود.

کوددهی: کوددهی و تغذیه نقش مهمی در رشد و عملکرد درخت دارد. برای این کار از کود پوسیده استفاده کنید.

کشور سازنده

در گذشته نهال های بادام ربیعی در آسیای مرکزی و غربی مانند افغانستان و ایران ، فلسطین و سوریه کاشته می شدند. امروز ایران به ویژه شهرکرد بیشترین تولید نهال بادام ربیعی را دارد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بادام ربیع  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   بادام ربیع  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام ربیع پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام ربیع

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها