نهال بادام سهند

بادام سهند

نهال بادام سهند مانند سایر ارقام نهال بادام مانند: نهال بادام آذر و نهال بادام شکوفه اصالتاً از کشور فرانسه هستند ، این رقم بسیار دیرگل بوده و نسبت به اواخر بهار بهار مقاوم است.

با توجه به ویژگی های دیرگل بودن نهال بادام سهند می تواند باشد گفته می شود گزینه خوبی برای کاشت در مناطق سردسیر و کوهستانی است و همچنین تحمل زیادی به کمبود آب و خشکسالی دارد.

رشد نهال بادام سهند زیاد است و بسیار مثمر ثمر است. ارتفاع نهال ها تا 4 متر می رسد و درخت آن از زندگی اقتصادی و دوام بالایی برخوردار است. از ویژگی های بارز نهال این نوع مقاومت زیاد آن در برابر آفات است. صدمات به پرندگان بی خطر است. از جمله موارد استفاده این بادام می توان به کاربرد آن در صنعت شیرینی سازی ، آجیل و میوه های خشک اشاره کرد.

مشخصات ظاهری نهال بادام سهند:

برگهای نهال بادام باریک ، بلند ، نوک تیز ، مواج و نیزه ای است و در شاخه های تازه شکل گرفته فصل جاری جوانه می زند. گلها سفید کمرنگ هستند و قبل از جوانه زدن برگها در بهار ظاهر می شوند. میوه آن شافت ، سبز و کرکی است. مغز بادام روغنی دارای دو لپه بزرگ ، سفید و شفاف است که توسط پوستی نازک و قهوه ای احاطه شده اند.

شرایط محیطی مناسب برای رشد نهال بادام

نهال های بادام سهند برای شروع جوان سازی نیاز به گذراندن دوره سرد در زمستان دارند. نیاز به سرمایش با توجه به نوع رقم بادام از 100 تا 700 ساعت زیر 7 درجه سانتیگراد متفاوت است و در سرمای شدید تا 20 درجه سانتیگراد تحویل می شود. اگر درجه حرارت در زمستان به تدریج کاهش یابد ، تحویل نهال بیشتر از زمین ساخت خواهد بود).

آب و هوای مرطوب برای پرورش این نهال مناسب نیست و آب و هوای خشک نتایج بهتری می دهد. میزان نوری که توسط گیاه دریافت می شود بسیار مهم بوده و نهال های بادام از نظر مکانیکی از بین رفته اند تا محدودیتی در میزان نور تأمین شده وجود نداشته باشد. در صورت عدم وجود فشار سبک توسط نهال ، در اثر اختلال رشد کرده و درون میوه سخت می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بادام سهند  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   بادام سهند  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام سهند پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام سهند

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها