نهال بادام شاهرودی 11

بادام شاهرودی 11

بادام شاهرودی11 یکی از بهترین نمونه های بادام ایرانی است و در ابتدای فصل تازه است

برداشت بادام شاهرودی11 از طریق مرکز پخش بادام ایران به راحتی به صورت عمده به فروش می رسد.

ویژگی

نیمه دوم ماه اوت آغاز فصل برداشت بادام درختی در بیشتر مناطق ایران است که در حال حاضر انواع مختلف بادام دارد که بعضی اوقات زود گل می دهد ، زودتر می رسد و برداشت می شود و نوع دوم بادام دیر شکوفه می کند که ممکن است تا اکتبر ادامه داشت. بادام گل دیررس ریشه و صورت عمیق و محکمی دارد

بادام شاهرودی11 در برابر سرما و خشکسالی مقاوم هستند. بادام شاهرودی از انواع دیرگل بوده و ارقام آن 21 ، 12 ، 18 ، 15 و … است. در آغاز فصل برداشت تا پایان ، به دلیل فراوانی با قیمت فروش انواع مناسب و اقتصادی بادام است

بادام شاهرودی طعم خوب و قابل قبولی دارد ، بنابراین با افزایش کیفیت تولید و استفاده می توان آن را افزایش داد.

با بسته بندی مناسب از بازار داخلی فراتر رفته و مغز بادام شاهرودی را وارد کنید.

کیفیت

قیمت فروش مغز بادام شاهرودی دیرگل مانند مغز بادام ایرانی قیمت بالاتری نسبت به مغز آن دارد.

بادام خارجی قیمت بالاتری دارد زیرا کیفیت طعم مغز بادام شاهرودی ایرانی بسیار خوب است ودلپذیر است در حالی که مغز بادام بی مزه و سفت است.

از مغز بادام شاهرودی می توان برای تهیه خلال بادام استفاده کرد که یکی از پرمصرف ترین محصولات درصنعت شیرینی سازی کشور از این فرصت استفاده کرد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بادام شاهرودی11  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   بادام شاهرودی11  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام شاهرودی11 پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام شاهرودی11

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها