نهال بادام شاهرود 12

بادام شاهرود12

یکی از انواع توصیه شده بادام رقم بادام شاهرودی یا رقم خوش است (نام خوش برای این بادام انتخاب شده است زیرا درخت آن بسیار تازه است). این رقم در برابر آفاتی مانند شته و همچنین تنش های محیطی مانند کم آبی و خشکی مقاوم است و بسیار مثمر ثمر است.

ویژگی های بادام شاهرودی 12

گونه های نهال بادام شاهرودی ارقام بسیار متنوعی دارند (حدود 21 رقم که در ایران کشت می شود). از بین ارقام و ژنوتیپهای مورد بررسی ، رقم شاهرودی 12 دارای محصول با کیفیت خوب ، عملکرد بالا و زمان گلدهی مناسب (گلدهی بسیار دیررس) است و همچنین مقاومت بالایی در برابر سرما دیررس دارد.

بررسی و شرح کلی نهال های بادام شاهرودی 12

نهال بادام شاهرودی 12 از ارقامی است که باروری آن با ارقام آذر و مامایی سازگار نیست. ترفند) صورت می گیرد.

منشا این رقم مشخص نیست (از ارقام بادام بومی ایران است) و تاریخ گلدهی آن حدود نیمه دوم آوریل و زمان رسیدن میوه نیمه دوم شهریور است ، با توجه به اینکه گل دیررس یک ویژگی مطلوب در بادام اگر جمع کننده ها برای تلقیح و کوددهی نیز دیرگل شوند ، استفاده از کندوی عسل با 4 تا 5 کندو در هکتار عامل قابل توجهی در افزایش تولید محصول است..

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  بادام شاهرود12با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  بادام شاهرود12در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام شاهرود12 پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام شاهرود12

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها