نهال بادام نان پاریل

بادام نان پاریل

منشا اولیه این رقم فرانسه است. این بادام که یکی از ارقام بادام دیرگل است از کیفیت میوه ای بسیار خوبی برخوردار است و یک بادام پوست نازک است. این رقم خود بارور است اما خطری که هنگام کاشت این رقم مشاهده شد این بود که گرده رقم نان پریل می تواند باعث عقیم سازی برخی از انواع دیگر بادام شود. بنابراین هنگام کاشت درختان بادام باید ارقام مناسب (از نظر گرده افشانی) در کنار یکدیگر کاشت. عملکرد رقم نان پاریل خوب است.

یکی از ارقام نهال بادام که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و طرفداران آن بسیار زیاد است ؛ نهال بادام نان پریل  است. این نمونه بادام به عنوان نهال بادام با کیفیت ترین نیز شناخته می شود. به دلیل کیفیت بی نظیر آن ، مردم علاقه زیادی به آن دارند. این نهال ها و میوه های تولید شده از آن در موقعیت و طبقه بندی خاصی قرار گرفته اند ، زیرا کاملاً عالی هستند. این بادام ها را پوست بگیرید. اندازه متوسطی دارد و به راحتی شکسته می شود. هسته آن از نظر اندازه متوسط ​​و رنگ آن قهوه ای روشن است.

خصوصیات

برای کاشت نهال باید شناخت خوبی از خصوصیات آن داشته باشید. در این صورت محصولات بیشتری از آن دریافت خواهید کرد. همچنین باید بدانید که قیمت نهال در آذران نهال بسیار مناسبتر از سایر نهالستان ها است. آذران نهال نهال بادام را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین هنگام خرید نهال می توانید تعداد زیادی از آنها را خریداری کرده و با کاشت آنها باغچه ای را کاشت. در اینجا برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های نهال آورده شده است تا شما اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کاشت و ویژگی های آن داشته باشید.

ویژگی های بادام نان پریل

پوست نازک نان بادام ؛ از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها داشتن نهال در مقایسه با ارقام دیگر است. شما می توانید این نهال ها را در بسیاری از مناطق ایران بکارید و محصول خوبی از آن برداشت کنید. سود فروش محصولات حاصل از این نهال بسیار مناسب است و می توانید آنها را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه دهید. منشا اصلی این نهال ها ایالات متحده است و در سال های اخیر کشورهای دیگر اقدام به کاشت و برداشت میوه های آن کرده اند.

مشخصات آب و هوای مناسب بادام نان پریل:

شما می توانید در بیشتر مناطق ایران نهال بادام بکارید و محصول خوب و مناسبی از آن دریافت کنید. این رقم نهال مقاومت بسیار خوبی در برابر سرما نشان می دهد. سرعت باردهی این نهال ها بسیار بیشتر از سایر نهال ها است. در واقع باید بدانید که بلوغ زودرس آن یکی از مهمترین ویژگی هایی است که میوه های این نهال ها دارند. شرایط بهینه محیطی یکی از مهمترین نیازهای این نهال است که باید بسیار مراقب باشید. دما یکی از مهمترین عواملی است که باید هنگام پرورش این نهال ها به آن توجه کنید.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بادام نان پریل  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   بادام نان پریل  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام نان پریل پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال بادام نان پریل

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها