نهال بادام یلدا

بادام یلدا

بادام یلدا یکی دیگر از ارقام نهال بادام است که من قادر به پرورش آن در کشورمان نیستم. نهالستان نهالستان ارغوان در زمینه تولید و فروش ارقام نهال بادام فعالیت دارد و بهترین محصولات خود را به باغداران و بهترین عزیزان ارائه می دهد. تا انتها با ما همراه باشید تا با ویژگی های نهال بادام یلدا آشنا شوید

یک نوع درخت میوه که با آب و هوای معتدل و گرم سازگار است ، نهال بادام است ، اگر خیلی زیاد باشد اگر باعث صدمه به گیاه شود ؛ همچنین ، تنشهای آن از جمله: سرمایه اواخر بهار ، در ارقام زودرس بادام باعث یخ زدگی و خسارات اقتصادی می شود

مشخصات ظاهری

درخت بادام یلدا قدرتمند است و به طور گسترده تولید می شود. محصول این بادام انواع بادام کاغذی است. منشا این رقم ایالات متحده آمریکا است. برگ های درخت بادام موج دار ، باریک است ، به صورت لنگی و نوک تیز است ، لبه های برگ آن دندانه دار یا صاف است. برگها همچنین می توانند روی شاخه های جوان و تازه رشد یافته فصل جاری رشد کنند.

شرایط محیطی مناسب برای احداث باغ بادام یلدا

بهترین آب و هوا برای پرورش بادام آب و هوای مدیترانه ای است که در تابستان گرم و خشک است. بادام یلدا باید حدود 100 تا 700 ساعت وقت بگذارد. پریود شما 0 تا 7 درجه سانتیگراد است. دوره بادام شما 150 تا 240 روز به طول انجامید ، درخت بادام قادر خواهد بود حداقل دما -22 درجه سانتیگراد و حداکثر 35 درجه سانتیگراد را تحویل دهد.

بیماری ها و آفات بادام یلدا

از آفات و بیماری های آن در درخت بادام یلدا می توان به کرم شاخه خوار ، سوسک بادام خوار ، بیماری پژمردگی قارچ ورتیسیلیوم ، بیماری الک و … اشاره کرد.

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  بادام یلدا  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   بادام یلدا  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام یلدا پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال بادام

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها