نهال بادام 5050

بادام

بادام همان گردو و پسته از جمله مغزهای خوشمزه ای هستند که اتفاقاً سلامتی دارند. بادام از میوه درخت بادام رشد می کند. نام علمی این میوه خشک (Prunusdulsis) است و بومی خاورمیانه ، هند و آفریقای شمالی است. همچنین در مواردی مانند ایران ، عربستان سعودی ، لبنان ، ترکیه ، سوریه ، اردن و اسرائیل یافت می شود. طعم بادام از شیرین تا تلخ قابل قبول است و هر دو نوع آن در فروشگاه ها موجود است.

بادام برای بارداری

بادام یکی از غذاهایی است که حاوی اسید فولیک است که برای برخی نقایص هنگام تولد در نوزادان استفاده می شود. همچنین رشد سلولهای سالم و تشکیل بافت را تحریک می کند. نقره لوله عصبی شرایطی است که در آن لوله عصبی در جنین وجود ندارد یا به درستی تشکیل نمی شود. پزشکان مکمل اسید فولیک را برای زنان در دوران بارداری تجویز می کنند تا لوله عصبی جنین را به درستی تکمیل کنند. بادام دارای اسیدفولیک کافی برای اطمینان از سلامت مادر و جنین است.

بادام 50 50

بادام 50 50 که از ایران سرچشمه می گیرد. از نظر زمان گلدهی یکی از ارقام دیرگل است. زمان رسیدن میوه حدود اوت است و نوع پوست چوب نیمه کاغذی است. طعم و مزه مغز خوب و رنگ مغز قهوه ای روشن است ، درصد مغز 50-50٪ است. از نظر نوع باروری ناسازگار است. نتیجه 2 رقم ایتالیایی و یک رقم فرانسوی است. یک نهال قوی پر از میوه و دیرگل است. پوست سبز این محصول به راحتی از هسته آن جدا می شود. از رقم یلدا؛ شکوفه و سهند برای گرده افشانی استفاده می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بادام 5050  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  بادام 5050  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال    بادام5050 پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام 5050

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها