نهال بلک بری راز بری

شاه توت یکی از میوه های سرد معروف است که دارای ارزش اقتصادی بسیار بالایی است. این گیاه میوه های سیاه بسیار خوشمزه ای تولید می کند. میوه ها ابتدا سبز هستند و هنگام رسیدن تیره می شوند. شاه توت را می توان در مناطق سرد ، نیمه سرد و نیمه گرمسیری کاشت. این گیاه دارای اندازه جمع و جور و عملکرد بسیار بالایی است. افرادی که توانایی کاشت توت سیاه در زمین را ندارند. آنها می توانند آن را در گلدان پرورش دهند. گیاه شاه توت به راحتی و به سرعت رشد می کند .

میوه دهی از اوایل تابستان آغاز می شود. میوه ها بسیار خوشمزه و شیرین هستند و اندازه آنها 2.5 تا 4 سانتی متر موجود است.

گیاه شاه توت باید در آفتاب کامل یا سایه جزئی کاشته شود ، خاک باید کمی اسیدی باشد (pH مناسب 6.5 تا 6.8) و زهکشی خوبی داشته باشد. خاکهای لومی و ماسه ای برای کاشت این گیاه مناسب است. گیاه شاه توت باید مرتب آبیاری شود و از خشک شدن خاک خودداری شود

آبیاری باید به گونه ای باشد که خاک مرطوب باشد و خاک مرطوب نباشد. فاصله کاشت بین گیاهان توت سیاه باید 40 تا 60 سانتی متر و فاصله ردیف کاشت باید 2.5 تا 3.5 متر در نظر گرفته شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بلک بری با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال بلک بری در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بلک بری پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال بلک بری

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها