نهال به آناناسی

عمر اقتصادی این درخت 40 سال است و میوه آن به ابتدای ماه اکتبر می رسد. نهالها با فاصله 3 * 3 از یکدیگر کاشته می شوند ، تحمل به خشکی آنها زیاد است و 30 تا 35 درجه سانتیگراد زیر صفر را تحمل می کنند. نیاز آبی این نوع در 20 روز 10 لیتر است و زالزالک پایه این درخت است. این رقم از سال دوم میوه می دهد و دارای میوه های سبز با گردن بلند مانند گلابی و طعم شیرین است. این نوع به صورت تازه یا در تهیه مربا استفاده می شود و می توان آن را به مدت 5 ماه نگهداری کرد.

نهال به آناناسی  یکی از انواع نهال هایی است که میوه آن با گردن بلند به گلابی شباهت دارد و طعم شیرینی دارد. این میوه در بین ارقامی که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند بسیار زیبا و رنگارنگ است.

منبع اصلی نهال به آناناسی  آمریکایی است و به سایر نقاط دنیا منتقل شده و در حال حاضر در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. درخت به آناناسی  درختی است که برخلاف اکثر درختان میوه ، می تواند حدود 80 تا 100 سال عمر کند ، اما عمر اقتصادی آن احتمالاً حدود 40 سال است.

میوه نهال به به آناناسی  رنگ زردی شبیه به آناناسی  دارد و به دلیل شکل و زیبایی بسیار محبوب است. ارتفاع درخت به آناناسی  4 تا 5 متر و فاصله کاشت آن در باغ ها 4 متر در 4 متر است. نهال به آناناسی  بارور است و نیازی به ارقام گرده افشان نیست .

نهال به آناناسی  می تواند در زمستان دمای 35 درجه زیر صفر را تحمل کند و در مناطقی که دارای آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری هستند رشد بهتری داشته باشد. همچنین نیاز به خنک سازی این رقم کم است و در زمستان به 100 تا 400 ساعت (بسته به شرایط آب و هوایی) دمای زیر 7 درجه سانتیگراد نیاز دارد تا در بهار شکوفا شود.

میوه به

این گیاه به دلیل مواد مغذی فوایدی برای سلامتی دارد که هرکدام از آنها برای سلامتی بدن یک نیاز مهم هستند که شامل موارد زیر است:

ویتامین B1 ، ویتامین B2 ، ویتامین B3 ، ویتامین B6 ، ویتامین C ، آهن ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، سدیم ، مس و منگنز.

میوه ای غیرمعمول شبیه سیب و گلابی است . نام علمی آن Cydonia oblonga است و تنها عضو خانواده Cydonia است. درخت نسبتاً کوچک است ، در حالی که میوه با ارزش آن معمولاً زرد طلایی و در برخی موارد گلابی شکل است. ارزش این میوه به عنوان غذا به دوران باستان برمی گردد .  ماهیت میوه گرمتر است. این میوه بومی ازبکستان ، ارمنستان ، ترکیه ، مجارستان و مقدونیه است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   به اناناسی با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   به اناناسی در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   به اناناسی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال به اناناسی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها