نهال به اصفهان

نام علمی آن Cydonia oblonga است و تنها عضو خانواده Cydonia است. درخت نسبتاً کوچک است ، در حالی که میوه با ارزش آن معمولاً زرد طلایی و در برخی موارد گلابی شکل است. ارزش این میوه به عنوان غذا به دوران باستان برمی گردد.

شاخه های جوان ، برگها و پشت میوه با موهای نرم سفید یا خاکستری مایل به قهوه ای پوشانده شده است. برگها بیضی شکل یا تقریباً بیضی یا نوک تیز با پایه گرد ، گلهای بزرگ و صورتی مایل به سفید ، گلبرگهای بیضی شکل ، دارای 5 کاسبرگ ، 5 گلبرگ و گله های خود بارور است.

گلها در انتهای شاخکهای برگ دار ظاهر می شوند. میوه آن گرد ، بیضوی ، گلابی شکل ، با رنگ زرد طلایی و در برخی ارقام به رنگ سبز و مودار است.

اقلیم

درخت راش را می توان در مناطق سرد و معتدل پرورش داد. گلها خیلی دیرتر از میوه های دیگر ظاهر می شوند. به همین دلیل خطر یخ زدگی بهاره در این میوه بسیار کم است.

خاک مورد نیاز درخت برای

خاکهای رسی و ماسه ای نیمه سنگین برای کشت مناسب است. خاک های آهکی باعث عدم جذب آهن و زردی می شوند که این امر در زمین های سنگین و زهکشی شده نیز مشاهده می شود. درخت راش نسبت به سایر میوه های توت در برابر شوری خاک و آب مقاومت بیشتری دارد. تا حدودی در برابر خشکسالی مقاوم است.

میوه به

این گیاه به دلیل مواد مغذی فوایدی برای سلامتی دارد که هرکدام از آنها برای سلامتی بدن یک نیاز مهم هستند که شامل موارد زیر است:

ویتامین B1 ، ویتامین B2 ، ویتامین B3 ، ویتامین B6 ، ویتامین C ، آهن ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، سدیم ، مس و منگنز.

میوه ای غیرمعمول شبیه سیب و گلابی است . نام علمی آن Cydonia oblonga است و تنها عضو خانواده Cydonia است. درخت نسبتاً کوچک است ، در حالی که میوه با ارزش آن معمولاً زرد طلایی و در برخی موارد گلابی شکل است. ارزش این میوه به عنوان غذا به دوران باستان برمی گردد .  ماهیت میوه گرمتر است. این میوه بومی ازبکستان ، ارمنستان ، ترکیه ، مجارستان و مقدونیه است.

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   به   اصفهان با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   به   اصفهان در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   به   اصفهان پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال به اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها