نهال بید فری

درخت بید فری درخت کوچکی است که در نزدیکی تالاب ها و دریاچه ها رشد می کند. این درخت در مناطقی با خاکهای مرطوب رشد می کنند. بید آزاد یا بید چینی یک درخت برگریز بومی شمال شرقی چین است. این درخت عادت رشد و سرعت رشد بالایی دارد. گیاهی دو لپه ای با گلهای نر و ماده صورت خوشه بر روی درختان جداگانه ایجاد می شود. برگهای این گیاهان بلند و باریک به رنگ سبز کمرنگ ، به طول 4 تا 10 سانتی متر و عرض 1 تا 2 سانتی متر است.  گلها در اوایل بهار بصورت خوشه ای ظاهر می شوند. شاخه های مارپیچ این گیاهان جلوه زیبایی به آنها می بخشد

ظاهر درخت بید یک ظاهر خاص است. شاخه های پیچ خورده و آزاد این درخت دلیلی برای تراشیدن آن شده است آنها را آزاد می نامند. برگهای این گیاه بلند و باریک و رنگ آن سبز روشن است. برگهای بید آزاد به طول 4 تا 10 سانتی متر و عرض آن به 2 سانتی متر می رسد.

بید

این نوعی درخت و درختچه با حدود 4000 گونه از خانواده سالیاس است که در ابتدا خاک آنها را در مناطق سردسیر و مناطق معتدل در نیمکره شمالی مرطوب می کند. شناخته شده است که محافظت از پوست آنها حاوی مقادیر زیادی اسید سالیسیلیک است. آنها پوستی نرم ، اغلب خمیده ، چوب سخت ، شاخه های باریک و ریشه های بزرگ ، فیبروسیت ها و اغلب ساقه دارند. ریشه های این نوع درختان به دلیل سختی ، اندازه گیری و دوام زیاد و حتی از بخشی از درخت که از خاک خارج می شود ، شناسایی می شوند.

این درخت در خاک های مرطوب و آب و هوای سرد رشد می کند.

پوست درخت نرم و لطیف است و حاوی شیره ای با مقادیر زیادی اسید سالیسیلیک است.

به این ترکیب سالیسیوزید یا سالیسین نیز گفته می شود که میزان آن در گونه های مختلف درخت بید متفاوت است. شاخه های این درخت باریک است. ریشه های بزرگی دارد که معمولاً ساقه هستند و در بعضی از سرزمین ها ، ریشه ها از خاک درخت رشد می کنند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   بید با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   بید در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بید پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال بید

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها