نهال توت هرات

توت هرات

یک درخت قدیمی یا تاریخی در بیشتر کشورهای جهان که معمولاً در هر کشور بیش از دویست ، سیصد سال قدمت دارد. دارای پوست نارنجی زرد است که در زمستان از ویژگی های جالب توجه است (بیشتر در مورد نهال های جوان). این درخت مقاوم و کم نیاز است که در بیشتر مناطق و مناطق آب و هوایی می روید و حتی می تواند به ارتفاع 25 متر نیز برسد. برخی از درختان توت فقط گلهای نر تولید می کنند و بنابراین میوه نمی دهند.

ویژگی ها

نهال توت سفید هرات ، درختان به عنوان یک درخت زینتی سایه دار بسیار مناسب هستند. درختی به طول 10-15 متر با تاج متراکم ، کروی متراکم ، قطر تا 15 متر ، تنه کوتاه ، با پوست شیاردار ، شاخه های جوان مودار یا بدون مو ، برگهایی به طول 5-15 سانتی متر ، در تعدادی از نمونه ها تا 20 -25 سانتی متر طول ، بیش از عرض ، بیضی شکل تا بیضی شکل گسترده ، با نوک نوک تیز یا نوک کوتاه ، با یک پایه گرد یا بریده بریده یا نمونه های دندانه دار بزرگ یا بیشتر به شکل قلب ، بزرگ اغلب بی حاصل (استریل) به روش های مختلف لوب ها ، در سطوح فوقانی اغلب صاف و براق در سطح صاف در امتداد رگ میانی و رگهای اصلی با موهای گسترده ، در محور رگها ، دسته مو قابل توجه است.

توت سفید هرات ارزش غذایی و دارویی دارد و میوه آن آبدار و شیرین است که طعم خوشمزه و بی نظیری دارد و از آن برای تهیه مربا نیز استفاده می شود. از توت سفید برای خشک کردن نیز استفاده می شود ، اگرچه توت مقداری قند دارد ، اما برای افراد دیابتی مضر نیست و می تواند جای شکر را بگیرد و چای بنوشد. توت سفید تازه و خشک برای کبد و طحال بسیار مناسب است.

زمان مناسب برای خرید ، کاشت و برداشت نهال توت سفید در هرات:

همانطور که گفته شد ، به دلیل شرایط آب و هوایی توت سفید هرات ، می توان در آب و هوای مختلف از هوای نسبتاً گرم تا معتدل رشد کرد و یا هوای نزدیک به سرد نیز برای کاشت نهال توت سفید هرات مناسب است ، اما باید توجه داشت که سرما زیاد برگ های درخت توت را یخ می زند. به طور کلی می توان گفت که درخت توت یک گیاه نور پسند است که نور خورشید به تقویت و رشد برگ های آن کمک می کند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   توت هرات  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   توت هرات  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   توت هرات پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید توت هرات

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها