نهال توت چتری

نگهداری از توت مجنون به شرح زیر میباشد:

توت چتری

نهال توت چتری یا توت یکی از ارقام درختان توت است که شاخه های آن مانند چترهای میوه ای آن را پوشانده است. درخت توت سفید درختی از خانواده Moraceae است که بومی آسیای شرقی و چین است. درخت توت سفید درختی از خانواده Moraceae است که بومی آسیای شرقی و چین است. بیش از 4000 سال پیش ، این درخت در چین برای تغذیه کرم ابریشم کاشته شد. امروزه به طور گسترده در مناطق معتدل و معتدل پرورش می یابد. درخت توت دیوانه نیز بومی هند ، افغانستان ، جنوب اروپا و آمریکای شمالی است.

این درخت دارای شاخه های آویز است که اگر کوتاه نشود ، حجم زیادی خواهد داشت که در این صورت می تواند پوششی مناسب برای دیوارهای نقاشی شده و ساختمانهای قدیمی باشد.

از توت های نهال توت یا توت های دیوانه استفاده کنید

کاربرد توت مجنون در فضای سبز:

کاشت در میادین ، ​​چمن ها ، بلوارها و پارک ها. از این درخت به عنوان پرچین و بادگیر نیز استفاده می شود. به طور کلی ، این درخت یک درخت سازگار است که آلودگی هوا و برای کاشت در شهرها را نیز تحمل می کند. همچنین مناسب است. درخت توت دیوانه عمر کوتاهی دارد و نسبتاً سریع رشد می کند. این درخت در 2 اندازه کوچک و متوسط ​​یافت می شود و تا 20 متر نیز رشد می کند. ریشه این درخت عمیق و گسترده است. طول برگ این درخت در درختان جوان حدود 30 سانتی متر و در درختان مسن بین 5 تا 15 سانتی متر است. این برگها برای تغذیه کرم ابریشم حیاتی هستند. (گلهای نر یا ماده روی درختان جداگانه قرار دارند). گلها هیچ ارزش تزئینی ندارند. میوه این درخت توت مانند است و بین 1 تا 2.5 سانتی متر است. رنگ میوه ها بین سفید تا بنفش تیره است (که به رنگ سیاه تبدیل می شود و متغیر است و طعم شیرین و مطبوعی دارد. طعم این توت با توت قرمز ، سیاه و سفید متفاوت است. پرندگان از این میوه تغذیه می کنند و سپس دانه ها را پراکنده کنید.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   توت چتری  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   توت چتری  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   توت چتری پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید توت چتری

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها