نهال خرمالو سیاه

این میوه  بومی مکزیک است ، در حالت نارس د ارای پوستی سبز و گوشت سفید است که هنگام رسیدن سیاه می شود. خرمالو سیاه یک میوه معمولاً بزرگ و دارای پوستی سبز به اندازه یک سیب است. وقتی رسیده قهوه ای تیره / قهوه ای می شود. مزه آن کمی شبیه پودینگ شکلات است. خرمالو سیاه مناسب درست کردن  یک دسر فوق العاده است .

خرمالو سیاه تنها میوه ای در جهان است که طعم آن مانند پودینگ شکلات است.

این میوه نه تنها خوشمزه است ، بلکه برای افرادی که رژیم دارند نیز بسیار مناسب است.

همچنین چهار برابر بیشتر از پرتقال ویتامین دارد و حاوی مقدار زیادی کلسیم و فسفر است

خرمالو بیشتر شبیه گوجه فرنگی است و رنگ آن قرمز است ، در حالی که گلدان سیاه به شکل شکلات تیره است.

خرمالو  سیاه میوه بزرگی با پوستی سبز به اندازه یک سیب است.

نهالستان آقای نهال

خرمالو

خرمالو بومی آسیا و چین است و سپس به سایر مناطق شرق آسیا منتقل شد. در اوایل قرن نوزدهم به اروپا و آمریکا برده شد و کشت شد. در اساطیر یونان باستان ، خرمالو را الهه آتش می نامیدند.

کاسه گل خرمالو با میوه چیده می شود ، اما وقتی میوه کاملاً رسید ، کاسه گل به راحتی از میوه جدا می شود. ارقام خرمالو دارای رنگهای مختلف قرمز و نارنجی تا روشن تا تیره هستند. مغز داخل میوه هنگام رسیدن به شکل بادام است. قطر میوه در اشکال مختلف به شکل کروی ، بشقابی و بلوط از 5/1 تا 9/1 سانتی متر متغیر است و شامل دو نوع قابض و غیر قابض است. میوه ها قبل از ریخته شدن قابض هستند و هنگام رسیدن شیرین و نرم می شوند. گونه های غیر شایعه هنگام کالری کمتر گیج هستند و خیلی زود حالت گاز خود را از دست می دهند و در صورت رسیدن سخت می شوند.

کشت درخت خرمالو

گیاه خرمالو آفتاب دوست است و در مناطق محصور و در مناطق دارای آب و هوای خنک و معتدل با آفتاب کافی رشد و عملکرد خوبی دارد و در مناطقی که هوا کمی سرد است باید از اطراف آن محصور شود تا از آسیب ناشی از سرما جلوگیری شود. و از سرما محافظت کنید. خرمالو همچنین گیاهی مقاوم در برابر سرما است. گیاه خرمالو در مناطق گرم و نیمه گرم تا -12 درجه سانتیگراد را تحمل می کند ، اما به سرمای زمستان احتیاج دارد.

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  خرمالو سیاه با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  خرمالو سیاه در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال  خرمالو سیاه پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید خرمالو سیاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها