نهال خرمالو ژاپنی

خرمالو ژاپنی

به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب و نگهداری بهینه ، نهال های خرمالو ژاپنی از سال اول کاشت محصول می دهند. شایعه شده است که باغداران خرمالو در اولین سال کاشت باید همه محصولات را از درخت خرمالو جدا کنند زیرا رشد آن اهمیتی ندارد. خرمالو در سال اول اصلاح می شود.

فواید خرمالو ژاپنی

بنداوردن سکسکه

سنگ مثانه و همه را با پودر دانه خرمالو دفع کنید

مقوی معده ؛ در صورت دم كردن گلهاي اين ميوه

فشار خون پایین

ضد سرطان

ضد سرفه ؛ در صورت دم كردن برگ آن

لخته خون طراحی شده

سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

خون ساز بودن به دلیل داشتن آهن کافی

تقویت بینایی

میزان باردهی نهال خرمالو ژاپنی

عملکرد درخت یا می توان گفت عملکرد این نهال ، یعنی نهال خرمالو ژاپنی ، در صورت آبیاری مناسب ، قابل توجه است. باغبان در حدود سال 7 یا 10 کاشت این درخت با مقدار زیادی باردهی روبرو خواهد شد.

 

  آبیاری نهال خرمالو ژاپنی

این نیاز در فصول مختلف سال متفاوت است. کاشت این درخت در منطقه ای با شرایط آب و هوایی متفاوت یکی دیگر از عوامل موثر در این میزان است. سرانجام ، معیار اساسی نیاز به آبیاری در این نهال ها این است که هر روز بهار نیم لیتر و هر روز تابستان 1 لیتر آب به این درخت داده شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   خرمالو ژاپنی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   خرمالو ژاپنی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   خرمالو ژاپنی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید خرمالو ژاپنی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها