نهال زالزالک

زالزالک بوته ای یا درختی با ارتفاع 5 تا 12 متر است. شاخه های بسیار متراکمی دارد و هنگامی که جوان تر هستند ، خار دارند. دارای برگهای بیضی شکل با بریدگی های عمیق است. گل های درختان زالزالک در بهار روی شاخه ها ظاهر می شوند.

از آنجا که شاخه های درختان متراکم و خاردار هستند ، از این درختان به عنوان پرچین نیز استفاده می شود. میوه آن نیز داروی خوراکی است. به همین دلیل به آن درخت باغ نیز می گویند.

کاشت

برای کاشت نهال زالزالک به خاک تقریباً سبک تا متوسط ​​نیاز دارید ، اما آنها همچنین می توانند خاک های سنگین رس و کمبود مواد مغذی را تحمل کنند. در خاک های اسیدی ، گچی ، آهکی ، خنثی و قلیایی رشد می کند.

خاک درختان زالزالک باید مرطوب باشد ، اما چون درختان مقاوم هستند ، خشکی را نیز تحمل می کنند. آنها همچنین آلودگی هوا را به خوبی تحمل می کنند.

درختان مانند مکان های آفتابی برای کاشت هستند. همچنین برای هرس درختان ، شاخه های شکسته و مرده را از شاخه اصلی جدا کرده و شاخه های فرو ریخته را هرس کنید تا نور خورشید به مرکز شاخه برسد.

آبیاری درختان زالزالک باید کافی باشد و خاک همیشه باید مرطوب باشد. اما درختان همچنین به دلیل استحکام خود می توانند در برابر خشکسالی مقاومت کنند. درختان ممکن است از لکه برگ و زنگ زدگی رنج ببرند.

زالزالک ها بوته یا درختانی به ارتفاع 5 تا 12 متر با شاخه های متراکم تشکیل می دهند. پوست تنه آنها قهوه ای روشن با شکافهای عمودی نارنجی است. ساقه های جوان و خاردار به طول 1 تا 1.5 سانتی متر در دسترس هستند. این برگها به طول 2 تا 4 سانتی متر ، به صورت مرغ و برشهای عمیق دارند. سطح فوقانی برگها سبز تیره و سطح زیرین آن بی رنگ است. گل های درخت تاغ هرمافرودیت است و در بهار ظاهر می شود.

درختچه های زالزالک به خاک سبک یا متوسط ​​نیاز دارند ، اما خاک آنها سنگین و از نظر مواد مغذی فقیر است و باید تحویل دهد. در خاک خود با pH اسیدی ، خنثی و قلیایی رشد می کند. همچنین برای رشد در خاکهای بسیار اسیدی و بسیار قلیایی مناسب است.

زالزالک بوته ای خار دار یا درخت کوچکی است که ارتفاع آن تا 7.5 متر می رسد. برگهای برگریز آن به 3 تا 5 لوب تقسیم می شود.

هرس بوته های زالزالک:

 با استفاده از درختچه های زالزالک برای ایجاد حریم خصوصی و روی داربست ، گیاهان باید پس از گلدهی هرس شوند ، در این صورت زیبایی میوه های جذاب آن کمتر خواهد بود. شاخه های خشک و ضعیف و همچنین شاخه های درهم را در مرکز درختچه هرس کنید. برای نور بهتر خورشید هرس کنید.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال زالزالک با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   زالزالک در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال زالزالک پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال زالزالک

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها