نهال زردآلو شاهرودی

زمان ورود: اواخر ژوئن

رنگ میوه: زرد

نوع مصرف: تازه خوردن

تحمل به سرما: c25 تا c30

زندگی اقتصادی: 35 سال

فاصله کاشت: 3 * 4

نوع پایه: زردآلو تلخ آلو وحشی

خاک

این نهالها بیشتر در خاکهای سبک رشد می کنند و خاکهایی که سرد و متراکم هستند گزینه مناسبی برای پرورش این نهالها نیستند. توجه داشته باشید که خاک مناسب برای نهال های زردآلو شاهرودی عمیق و قابل نفوذ است ، هوادهی این خاک بسیار بیشتر از خاک های دیگر است. مراقب باشید که این نوع نهال را در بعضی از مناطق که سطح آب بیش از حد بالا است ، نکارید. در واقع یکی از مهمترین ویژگی های زردآلو شاهرودی حساسیت آن به آب و رطوبت زیاد است. درختان زردآلو در اکثر خاکهایی که عمیق ، کم رطوبت و سبک هستند رشد خوبی دارند ، بنابراین باید آنها را در این نوع خاک بکارید.

محیط

نکته دیگری که هنگام کاشت زردآلو شاهرودی باید به آن توجه کنید ، شرایط محیطی است. این نهال ها از نظر مقاومت در برابر سرما تا حدی ضعیف هستند و نمی توانند مقاومت خوبی از خود نشان دهند. یکی از مهمترین و اصلی ترین نیازهای درخت زردآلو شاهرودی برای رشد ، آفتاب زیاد است. البته می توانید سایه بسیار کمی به رشد آن اضافه کنید. این نهال در برابر گرما بسیار مقاوم است و به خوبی می تواند دمای 38 درجه را تحمل کند. همچنین می تواند سرما را تا 15 درجه سانتیگراد تحمل کند.

آبیاری

سیستم آبیاری زردآلو شاهرودی؛ باید به طور منظم انجام شود و حجم و اندازه آن به آب و هوا و محل کاشت بستگی دارد. در واقع باید بدانید که این نهال ها از جمله نهال هایی هستند که در بسیاری از شهرها کاشته می شوند و آب و هوای هر شهر و منطقه با مناطق دیگر متفاوت است.

زردآلو

زردآلو ارزش غذایی بالایی دارد و دارای قند طبیعی است که هضم آن بسیار آسان است. زردآلو سرشار از ویتامین های A ، B ، C ، کلسیم ، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم ، گوگرد ، سدیم و مقادیر کمی مس ، آهن و روی است.

هزاران سال است که از زردآلو استفاده می شود. این میوه در سراسر دنیا در دسترس است و می توان آن را مربای خام ، خشک و زردآلو مصرف کرد. زردآلو این میوه شیرین فواید زیادی دارد و می توان عصاره آن را غلیظ کرد ، اما می توانید با افزودن مرکبات یا آب سیب آن را رقیق کنید. این میوه کوهی اغلب در تابستان تولید می شود. این میوه ماهیتی سرد و مرطوب دارد اما نوع شیرین آن طبع گرم تری دارد.

زردآلو ارزش غذایی بالایی دارد و دارای قند طبیعی است که هضم آن بسیار آسان است. زردآلو سرشار از ویتامین های A ، B ، C ، ریبوفلاوین (B2) و نیاسین (B3) ، کلسیم ، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم ، گوگرد ، سدیم و مقادیر کمی مس ، آهن و روی است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال زردآلو شاهرودی با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   زردآلو شاهرودی در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال زردآلو شاهرودی  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال زردآلو شاهرودی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها