نهال زرد آلو نصیری

زردآلو نصیری

میوه نهال زردآلو نصیری مقدار کمی آنتی اکسیدان دارد. برای دیده شدن بهتر از میوه نهال زردآلو نصیری بهتر است. استفاده کنید و برای این منظور از نهال های نهالستان آریا نهال استفاده می کنید. نمکهای معدنی یکی از مهمترین موادی است که می توان در میوه های زردآلو نصیری یافت.

درباره نهال زردآلو نصیری چه می دانید؟

نهال زردآلو نسبت به سرما بهار بسیار حساس است و در این فصل باید از نهال زردآلو نصیری مراقبت ویژه کرد. هوای معتدل بهترین گزینه برای پرورش این نهال های زردآلو است. برای کاشت بهتر نهال زردآلو نصیری بهتر است فاصله دو نهال از شش متر یا هفت متر رعایت شود. برای پرورش نهال زردآلو نصیری ؛ برای داشتن محصول بهتر بهتر است از روش برش استفاده کنید. نهال زردآلو نباید هیچ گونه زخمی داشته باشد و ایجاد هرگونه زخم در این نهال باعث ایجاد آفات بسیار بدی خواهد شد.

پوست کندن آسان درخت می تواند به دلیل بیماری درخت باشد و شما باید در اسرع وقت برای رفع این مشکل اقدام کنید. هوای خنک به نهال های زردآلو نصیری؛ در سرو خوشمزه ترین و زیباترین میوه ها کمک می کند. نهال های زردآلو می توانند گزینه دیگری برای ایجاد این نهال ها باشند و بهتر است برای ایجاد نهال زردآلو از روش های دیگر استفاده کنید.

شکل میوه

میوه زردآلو نصیری دوکی شکل (بیضی ، باریک و کشیده) است و رنگ پوست آن زرد تا نارنجی است. پوست این میوه نازک اما بسیار محکم است و به راحتی آسیب نمی بیند. این میوه گوشتی فشرده و متراکم طعم بسیار خوبی دارد و به همین دلیل یکی از محبوب ترین ارقام زردآلو در ایران است.

زندگی اقتصادی

عمر اقتصادی اکثر ارقام زردآلو بین 25 تا 35 سال است و شما نمی توانید برای کل عمر این درختان (زندگی عمومی ، نه زندگی اقتصادی) یک محصول مناسب و با کیفیت انتخاب کنید. درخت اقتصادی زندگی زردآلو نصیری حدود 35 سال است.

دوره آبیاری

درخت زردآلو نصیری برای رشد به 50٪ خاک مرطوب نیاز دارد. مقدار آبی که برای آبیاری این درخت نیاز دارید بین 70 تا 90 متر مکعب خواهد بود. اگر از روش سنتی آبیاری استفاده می کنید ، اگر این مقدار لازم باشد و اگر از روش آبیاری قطره ای استفاده کنید ، اگر کاهش یابد ، این مقدار قابل توجه است.

پیشنهاد کنید از آبیاری سیل برای آبیاری این درخت استفاده نکنید. رطوبت خاک را جدی بگیرید و هنگامی که رطوبت به زیر 50٪ رسید با آب آن را افزایش دهید.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   زردالو نصیری  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   زردالو نصیری  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   زردالو نصیری پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید زردالو نصیری

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها