نهال زرشک سیاه

زرشک از خانواده Berberidaceae است و حدود 650 گونه دارد. گونه های مختلف زرشک در مناطق مختلف جهان مانند ایران ، چین ، آسیای میانه و بسیاری از کشورهای اروپایی ، آفریقایی و آمریکایی به خوبی شناخته شده اند. در میان گونه های مختلف زرشک ، دو گونه زرشک یا زرشک معمولی و زرشک آبی  یا سیاه در ایران معروف هستند.

زرشک سیاه درختچه ای خاردار با ساقه های زرد و برگهای بیضی شکل کشیده با میوه های کوچک ، قرمز و بیضوی با دو یا سه مغز کشیده است.  زرشک احتمالاً در شرق آسیا قبل از پالئوسن پدید آمده است. این جنس دارای دو مرکز تنوع است: آسیا (یا اوراسیا) و دیگری آمریکای جنوبی. زرشک معمولی منشأ آسیایی دارد و به احتمال زیاد در کوههای آسیای مرکزی و غربی یافت می شود.

عمر اقتصادی

نهال زرشک سیاه عمر اقتصادی 80-75 سال دارد و به دلیل دیر رسیدن ، دستاوردهای اقتصادی قابل توجهی ندارد. با این حال ، متوسط ​​برداشت در پنج سال اول 2 تا 3 تن در هکتار خواهد بود

زرشک

زرشک درختی همیشه سبز و پهن برگ با میوه های بیضی قرمز است. زرشک بیش از 200 سال است که برای اهداف دارویی شناخته شده است. این یک گیاه سم زدایی است که دارای خواص دارویی و آرام بخشی بسیار خوبی است و به مبارزه با چندین بیماری کمک می کند.

زرشک باعث تقویت کبد و معده و تصفیه خون می شود.

شربت و مربای زرشک نارسایی کبد ، کلیه و سو ind هاضمه را برطرف می کند.

جوشانده برگ زرشک و ریشه در درمان قولنج کبدی ، عامل کمبود آب بدن ، سوi هاضمه ، ناراحتی معده ، اسهال خونی ، نقرس ، روماتیسم ، بیماری های تب دار ، خونریزی که بین دوره قاعدگی اتفاق می افتد ، مفید است ، با جویدن برگ زرشک لثه ها و دندان ها قوی هستند و از خونریزی جلوگیری می کنند. زرشک همچنین التهاب و التهاب حاد را از بین می برد. در معالجه ضعف قلب و سیستم تنفسی و درد قلبی ناشی از التهاب کبد ، پوست ، واریس و بواسیر مفید است. به طور کلی مشخص شده است که زرشک در درمان آنژین ، آسم ، مسمومیت با شن و ماسه کلیه و تریاک ، بیماری های کبدی و همچنین درمان اسهال خونی و رفع اختلالات خونی و نارسایی قلبی مفید و موثر است.

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   زرشک سیاه با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   زرشک سیاه در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   زرشک سیاه پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال زرشک سیاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها