نهال سیب توسرخ ( سیب خونی )

آشنایی با ویژگی های نهال سیب خون که به آن سیب قرمز نیز گفته می شود ، به شما کمک می کند تا با محصولات کاملاً متفاوت از نظر طعم و رنگ بیشتر آشنا شوید.

سیب می تواند از محبوب ترین میوه هایی باشد که در ایران نیز پرورش می یابد. سیب گونه های مختلفی دارد که هر یک از آنها ویژگی ها و ویژگی های خاص خود را دارد و با توجه به شرایط خاص آب و هوایی رشد می کند.

یکی از گونه های سیب نهال سیب خونی است که میوه های نسبتاً بزرگی دارد. دلیل نامگذاری این نوع سیب به سیب خون ، رنگ قرمز آن است ، به این معنی که علاوه بر پوست ، قرمز نیز است. طعم این نوع میوه ها ترش و بسیار مطلوب است و میوه ای است که می توان آن را برای مدت طولانی ذخیره کرد و از خواص آن کاسته نشود.

سیب قرمز یا سیب خون ابتدا در بعضی مناطق ایران از جمله آذربایجان و مناطق اطراف شاهرود و هلند و آفریقای جنوبی به طور طبیعی رشد کرد. در واقع ، میوه به عنوان یک ماشین رشد کرد.

زمان مناسب برای کاشت نهال سیب خون:

کاشت نهال سیب خون ، مانند سایر نهال ها ، برای اواخر مارس تا آوریل است ، اما می توان آن را در پاییز نیز کاشت. لازم به ذکر است که کاشت پاییزه برای مناطقی است که دارای پاییز و زمستان معتدل و مرطوب هستند. البته توجه داشته باشید که سیب در هیچ جایی رشد نمی کند. نهال سیب خون مقاومت خوبی در برابر سرما دارد. نهال سیب قرمز به اندازه انواع دیگر سیب رشد نمی کند ، اما رشد ضعیفی دارد و ارتفاع درخت کوتاه است.

جالب است بدانید افرادی که نهال سیب خون را با انواع دیگر نهال تشخیص بدی داده اند (ظاهراً نهال ها قبل از باردهی شبیه به هم هستند) می توانند هنگام خرید پوست نهال را با کمی ناخن خراش دهند زیرا ته پوست نهال سیب قرمز است.

نیاز به آبیاری درخت سیب خون به منطقه ای که در آن کاشته شده بستگی دارد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   سیب توسرخ ( سیب خونی )  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   سیب توسرخ ( سیب خونی )  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   سیب توسرخ ( سیب خونی ) پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال سیب توسرخ ( سیب خونی )

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها