نهال سیب رد استارکینگ فرانسه

نام علمی: Red Star King

مبدا: فرانسه

زندگی اقتصادی: 30 سال

زمان محصول: اواخر سپتامبر

زمان مصرف میوه: اول مهر

حداقل وزن میوه: 160 تا 200 گرم

پایه: سیب بذر

تحمل در زمستان: -25c تا -30c

فواصل کشت: 5 * 4

استارکینگ فرانسوی همانطور که از نامش پیداست ریشه فرانسوی دارد. این رقم سیب از آن دسته ارقام سیب است که عملکرد بالایی دارد و به طور کلی در سالهای متوالی بازدهی دارد ، به این معنی که فاقد عملکرد است. از آنجا که به طور معمول درختان هر دو سال یکبار مستعد باردهی هستند ، یعنی اگر میوه هنگامی که درخت عملکرد بالایی دارد ، میوه دهد بار را کاهش ندهید ، سال آینده باعث کاهش گلدهی می شود ، اما این پدیده در سوزش سیب کمتر دیده می شود. رنگ پوست میوه در استارکینگ قرمز تیره و اندازه میوه متوسط ​​است. این یک سیب قرمز است و رنگ آن بسیار شبیه به سیب Red Delicious است و بسیاری از افراد آن را با سیب Red Delicious اشتباه می گیرند.

گوشت میوه آن به رنگ سفید یا کرم است و تقریباً سفت ، شیرین و آبدار است. سیب ، مانند اکثر گیاهان چند ساله ، معمولاً با کود دهی و پیوند غیر جنسی انجام می شود. نداشتن طول عمر و طول عمر اقتصادی طولانی که درختان سیب به رنگ قرمز درخشان هستند این امر باعث توجه بسیاری از باغداران به کاشت این رقم سیب شده است. در اواخر سپتامبر و اوایل ماه اکتبر برداشت می شود و میوه های آن ماندگاری خوبی در یخچال دارند.

ویژگی های درخت استارکینگ درخت سیب فرانسوی:

به صورت نیمه عمودی رشد می کند. این گونه نسبتاً عملکرد بالایی دارد و میوه آن در همه آنها یکسان است و سالانه ندارد. ساختار میوه: رنگ پوست میوه درشت متوسط ​​، قرمز تیره و گوشت میوه سفید خامه ای ، سفت و شیرین ، آبدار و خوشمزه است.

سیب ، مانند اکثر گیاهان چند ساله ، معمولاً با کود دهی و پیوند غیر جنسی انجام می شود. باغها با کاشت درختان دو یا سه ساله کاشته می شوند. درختان نسبت به شرایط خاک نسبتاً “بی تفاوت” هستند. و در طیف وسیعی از مقادیر pH و سطح باروری رشد کنید

سیب

سیب میوه ای شناخته شده و محبوب در سراسر جهان است. درخت سیب با نام علمی “Malus domestica” شناخته می شود و از خانواده گلسرخیان است. هزاران سال است که سیب در آسیا و اروپا مصرف می شود و بارها در تمدن های باستان ذکر شده است. با کشف ایالات متحده توسط اروپایی ها ، پای سیب به ایالات متحده باز شد و امروزه به طور گسترده ای در آمریکای شمالی کشت می شود.

بیش از 7500 نوع سیب وجود دارد و عمدتا در رنگ های قرمز ، زرد و سبز دیده می شوند. پوست سیب همزمان نازک و محکم است. گوشته آن غلیظ و آبدار است و با رسیدن میوه نرمتر می شود. هسته داخلی سیب حاوی دانه هایی است که هضم آنها بسیار دشوار است. مواد مغذی بسیاری در مانتوی پوست و پوست وجود دارد. آنتوسیانین و تانن موجود در سیب باعث رنگ این میوه می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال سیب رداستارکینگ با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   سیب رداستارکینگ در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال سیب رداستارکینگ  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال سیب رداستارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها