نهال سیب رندرز

نهال سیب Golden Renders یکی از ارقام تجاری نهال سیب است که از ارقام جدید و ساقه کوتاه محسوب می شود. میوه نهال سیب Golden Renders دارای رنگ زرد و طعمی شیرین است. منشا اصلی این رقم ایالات متحده و یکی از بهترین انواع سیب است که صادرات خوبی دارد.

استان های شمال غربی کشور شرایط آب و هوایی مطلوبی برای پرورش نهال سیب Golden Renders دارند. تحمل به سرما در زمستان این رقم تا 40 درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر دمای منطقه 38 درجه سانتیگراد بالای صفر است. دوران طلایی درخت سیب Golden Renders بیش از 40 سال است.

یکی از ویژگی های نهال سیب Golden Renders قابلیت نگهداری در یخچال است. اگر این رقم را برای کاشت انتخاب کردید ، مطمئن شوید که ارتفاع سطح کاشت بیش از 1300 متر از سطح دریا باشد. همچنین توجه داشته باشید که میزان خنک کنندگی سیب های Golden Renders در زمستان بیش از 1000 ساعت دمای زیر 7 درجه سانتیگراد است.

نهال سیب Golden Renders یکی از ارقام اقتصادی سیب است که در تناژ بالا تولید می کند و میوه آن در ماه اکتبر برداشت می شود. فواصل کاشت نهال سیب Golden Renders در باغات بصورت استاندارد 3 متر در 4 متر و آبیاری آن 10 لیتر در فواصل 20 روزه است.

نوع محصول و مقاومت آن

با این حال ، این سیب اصطلاحی به نام ماتیکی دارد. علاوه بر اندازه میوه و ظاهر جذاب و براق ، بسیار محبوب است. اما به دلیل داشتن بافت شیرین و سست ، می توان آن را به مدت شش ماه نگهداری کرد. گفته می شود که این نهال ها به اکثر آفات و بلایا حساس هستند. بنابراین باید برای جلوگیری و کنترل آن در اسرع وقت اقدام شود.

سیب

سیب میوه ای شناخته شده و محبوب در سراسر جهان است. درخت سیب با نام علمی “Malus domestica” شناخته می شود و از خانواده گلسرخیان است. هزاران سال است که سیب در آسیا و اروپا مصرف می شود و بارها در تمدن های باستان ذکر شده است. با کشف ایالات متحده توسط اروپایی ها ، پای سیب به ایالات متحده باز شد و امروزه به طور گسترده ای در آمریکای شمالی کشت می شود.

بیش از 7500 نوع سیب وجود دارد و عمدتا در رنگ های قرمز ، زرد و سبز دیده می شوند. پوست سیب همزمان نازک و محکم است. گوشته آن غلیظ و آبدار است و با رسیدن میوه نرمتر می شود. هسته داخلی سیب حاوی دانه هایی است که هضم آنها بسیار دشوار است. مواد مغذی بسیاری در مانتوی پوست و پوست وجود دارد. آنتوسیانین و تانن موجود در سیب باعث رنگ این میوه می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال سیب رندرز با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   سیب رندرز در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال سیب رندرز  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال سیب رندرز

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها