نهال سیب سیاه ( جرمین )

یکی از انواع نهال های سیب که از ایالات متحده آمریکا نشأت گرفته نهال سیب نهال سیاه است. است. پایه اصلی این نهال ها به صورت بذر است و بر این اساس ، بسیاری از کشاورزان که می توانند این سیب سیاه را پرورش دهند ؛ آن را بکارید و بخرید. این نهال یکی از نهال های بسیار کمیاب است و به همین دلیل ممکن است هزینه خرید از بسیاری از انواع دیگر نهال بیشتر باشد.

میوه این نهال ماندگاری بسیار بالایی دارد و می توان آن را برای مدت طولانی در یخچال نگهداری کرد. رنگ نهال سیاه و گوشت داخل آن سفید است

درخت سیب جروم رشد بسیار بزرگ و خیره کننده ای دارد ، در واقع ، باید بدانید که رشد آن چنان زیاد است که به عنوان یکی از نهال های سریع رشد شناخته می شود.

کاشت

نیاز به آبیاری نهال سیب جروم؛ مانند بسیاری از نهال ها بسیار مهم است و باید در مورد آن بسیار مراقب باشید. سیستم آبیاری این نهال ها متنوع است و شما باید سیستم آبیاری را بر اساس نوع خاک و آب و هوا انتخاب کنید. البته اگر در این زمینه تخصص و دانش کافی ندارید ، می توانید از نهال سیب سیاه استفاده کنید؛ از کسانی که تخصص بیشتری دارند مشاوره بیشتری بگیرید. البته بهتر است بدانید که اگر این نهال ها را در هوای خنک و سرد بکارید ، نیازی به دادن آب زیاد به آنها نیست.

دما

سیب جرمین که می تواند در برابر سرمای شدید زمستان حدود 40 تا 45 درجه زیر صفر مقاومت کند. و در مناطقی با شیب طبیعی رشد خوبی داشته است ، به طوری که در دو ماه آخر رسیدن میوه ، شبهای خنک برای این درخت مناسب است ، در غیر این صورت طعم خوبی ندارد. و رنگ میوه آن کسل کننده و بافت آن شل خواهد شد. با این حال ، عمر اقتصادی حدود 50 تا 40 سال است که در اواخر سپتامبر کاملاً رسیده و آبیاری می شود. که توانایی ذخیره سازی تا 6 ماه را دارد. و این یکی از بهترین ویژگی های آن است.

سیب

سیب میوه ای شناخته شده و محبوب در سراسر جهان است. درخت سیب با نام علمی “Malus domestica” شناخته می شود و از خانواده گلسرخیان است. هزاران سال است که سیب در آسیا و اروپا مصرف می شود و بارها در تمدن های باستان ذکر شده است. با کشف ایالات متحده توسط اروپایی ها ، پای سیب به ایالات متحده باز شد و امروزه به طور گسترده ای در آمریکای شمالی کشت می شود.

بیش از 7500 نوع سیب وجود دارد و عمدتا در رنگ های قرمز ، زرد و سبز دیده می شوند. پوست سیب همزمان نازک و محکم است. گوشته آن غلیظ و آبدار است و با رسیدن میوه نرمتر می شود. هسته داخلی سیب حاوی دانه هایی است که هضم آنها بسیار دشوار است. مواد مغذی بسیاری در مانتوی پوست و پوست وجود دارد. آنتوسیانین و تانن موجود در سیب باعث رنگ این میوه می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال سیب سیاه(جرمین) با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   سیب سیاه(جرمین) در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال سیب سیاه(جرمین)  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال سیب سیاه(جرمین)

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها