نهال سیب فوجی

نهال سیب فوجی: بیشترین سطح زیر کشت سیب در چین و همچنین رقم اصلی در ژاپن را دارد. در ایران در بسیاری از مناطق از جمله کرج کاملاً رنگ آمیزی نشده است. محبوبیت آن به دلیل طعم بسیار شیرین و بافت محکم آن است.

مبدا: ژاپن

زمان برداشت: خیلی دیر

اندازه میوه: متوسط

زمان گلدهی: گلدهی نسبتاً دیررس

گرده افشانی: به گرده افشانی نیاز دارد. ارقام گرده افشانی مانند Golden و Red Delicious ، Gala

سرعت رشد و عادت: با تاج گرد

اندازه یک درخت بالغ استاندارد 6-7-6 متر ، یک درخت کوتاه پا کوتاه 4.5-3.5 متر و یک درخت کوتوله 3 متر است.

رشد متوسط ​​(60-33 سانتی متر در سال)

عملکرد خوب

زمان شروع تولید: درخت استاندارد حدود 6 تا 10 سال ، نیمه کوتوله 4 تا 6 سال و پای کوتاه 3 تا 4 سال پس از کاشت زمان می دهد.

زندگی اقتصادی: 40 تا 50 سال

فواصل کاشت: درخت استاندارد: 6-5 / 5 * 6-5 / 5

درخت نیمه کوتوله: 4 / 5-3 / 5 * 4 / 5-3 / 5

درخت کوتوله: 3-2 / 5 * 3-2 / 5

شرایط آب و هوایی مناسب:

 سیب یکی از گیاهان مناطق معتدل سرد است

 متوسط ​​دما در طول دوره رشد فعال باید حدود 21 درجه سانتیگراد باشد.

 در منطقه برای احداث باغ سیب ، سرمای زمستان نباید از -25 درجه سانتیگراد کمتر باشد.

خاک مناسب: در خاک مرطوب بادرنجبویه با زهکشی خوب تا عمق 1-2 متر و مواد آلی به خوبی رشد می کند. مقاوم به خشکی نیست.

pH خاک باید 5.6-5.5 و حداکثر 7.5 باشد. درختان سیب خاک اسیدی را ترجیح می دهند.

به طور کلی ، کشت سیب در خاک های شور و آبیاری با آب شور (حداکثر شوری خاک و میلی متر 2 سانتی متر بر سانتی متر مربع در دمای 25 درجه سانتیگراد) میزان ریزش گل و میوه و تولید محصول را بسیار افزایش می دهد در این شرایط شرایط کیفی و مطلوب امکان پذیر نیست.

نیاز به نور: آفتاب کامل حداقل 6 ساعت در روز ، در روزهای گرم تابستان و نور زیاد ، ممکن است باعث ایجاد تنش نوری شود که باعث سمیت و زردی می شود.

نیاز آبی: 6000 متر مکعب در سال در سیستم آبیاری قطره ای

سیب

سیب میوه ای شناخته شده و محبوب در سراسر جهان است. درخت سیب با نام علمی  Malus domestica شناخته می شود و از خانواده گلسرخیان است. هزاران سال است که سیب در آسیا و اروپا مصرف می شود و بارها در تمدن های باستان ذکر شده است. با کشف ایالات متحده توسط اروپایی ها ، پای سیب به ایالات متحده باز شد و امروزه به طور گسترده ای در آمریکای شمالی کشت می شود.

بیش از 7500 نوع سیب وجود دارد و عمدتا در رنگ های قرمز ، زرد و سبز دیده می شوند. پوست سیب همزمان نازک و محکم است. گوشته آن غلیظ و آبدار است و با رسیدن میوه نرمتر می شود. هسته داخلی سیب حاوی دانه هایی است که هضم آنها بسیار دشوار است. مواد مغذی بسیاری در مانتوی پوست و پوست وجود دارد. آنتوسیانین و تانن موجود در سیب باعث رنگ این میوه می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال سیب فوجی با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   سیب فوجی در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال سیب فوجی  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال سیب فوجی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها