نهال سیب لبنان زرد

نهال سیب زرد لبنانی از جمله نهال های مثمر ثمر است. میوه این نهال از کیفیت بسیار بالا و طعم ملاس برخوردار است. ترشی نهال سیب زرد لبنانی گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که از طعم های ترش لذت می برند.

این رقم ریشه آمریکایی داشت اما از لبنان وارد ایران شد. قدرت رشد درخت و انبساط تاج در این رقم متوسط ​​و تمایل به تولید اسپور (خار) زیاد است. سیب زرد لبنانی از انواع پاییزی است و میوه های گرد و کمی کشیده و با رنگ زرد طلایی تولید می کند. میوه این رقم دارای گوشت ترد ، بافت آبدار و شیرین ، محتوای اسید کم و طعم خوب است. میوه های آن به زنگ زدگی و لکه سیاه حساس هستند و تا حدی در برابر لکه سفید مقاوم هستند. ریزش قبل از برداشت در این رقم نسبتاً زیاد است اما ماندگاری آن زیاد است.

شرایط محیطی

این درخت به 3 بار آبیاری اساسی احتیاج دارد: قبل از گلدهی ، 20 روز پس از پایان گلدهی و در پایان پاییز میوه طبیعی که فصل ژوئن است.

جوانه درخت می تواند در دمای زیر 7 درجه و درخت تا منفی 35 درجه مقاومت کند. حداکثر دمای قابل تحمل 38 درجه است.

خاکهای رسی شنی به خاک رس سنگین یا خاکهای سنگی و ماسه ای بسیار سبک ترجیح داده می شوند. برای تغذیه درخت از مخلوط کود شیمیایی و کود پوسیده استفاده کنید. هرس درخت باید در تابستان انجام شود.

تولید مثل گیاهان

تکثیر سیب معمولاً از طریق پیوند انجام می شود. خیساندن و کاشت بذر نیز مثر است.

آفات و بیماریها

شربت سیب ، اسکراب سیب ، کنه قرمز اروپایی ، خارخاک سیب و شته انواع آفات درخت سیب هستند. بهداشت یک فاکتور مهم در حفظ سلامت درخت است. بیماری های آن شامل لکه سیاه سیب ، پوسیدگی فیتوفتورا ​​، زنگ زدگی سیب ، سوختگی سیب و لکه سفید سطحی است.

سیب

سیب میوه ای شناخته شده و محبوب در سراسر جهان است. درخت سیب با نام علمی  Malus domestica شناخته می شود و از خانواده گلسرخیان است. هزاران سال است که سیب در آسیا و اروپا مصرف می شود و بارها در تمدن های باستان ذکر شده است. با کشف ایالات متحده توسط اروپایی ها ، پای سیب به ایالات متحده باز شد و امروزه به طور گسترده ای در آمریکای شمالی کشت می شود.

بیش از 7500 نوع سیب وجود دارد و عمدتا در رنگ های قرمز ، زرد و سبز دیده می شوند. پوست سیب همزمان نازک و محکم است. گوشته آن غلیظ و آبدار است و با رسیدن میوه نرمتر می شود. هسته داخلی سیب حاوی دانه هایی است که هضم آنها بسیار دشوار است. مواد مغذی بسیاری در مانتوی پوست و پوست وجود دارد. آنتوسیانین و تانن موجود در سیب باعث رنگ این میوه می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال سیب زرد لبنان با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   سیب زرد لبنان در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال سیب زرد لبنان  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال سیب زرد لبنان

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها