نهال سیب گالا

نهال سیب گالا فرانسوی یکی از انواع سیب است. اندازه آن در مقایسه با ارقام دیگر متوسط ​​بوده و دارای رنگ قرمز با قسمت مایل به سبز یا مایل به زرد است. گوشت میوه آن خامه ای و نسبتاً ترد است و از بافت سفتی برخوردار است. نسبتاً مقاوم در برابر ضربه هستند. آنها شیرین و معطر هستند. بیشتر از 6 ماه قابل نگهداری و نگهداری در جای خشک و خنک است و از این نظر محصولی اقتصادی و قابل فروش است. از 6 سالگی شروع به باردهی می کند و عمر اقتصادی آن بین 50 تا 60 سال است.

شرایط آبی:

حداکثر آب EC می تواند 2000 میکرو موش در سانتی متر باشد.

مقدار آب مورد نیاز با سیستم آبیاری ثقل 10 هزار متر مکعب در هکتار و با آبیاری قطره ای 5000 تا 6000 متر مکعب است.

میزان آب مصرفی بستگی به کیفیت خاک منطقه و نوع پایه سیب و شرایط آب و هوایی دارد.

شرایط خاک:

EC می تواند تا 2 میلی متر در سانتی متر باشد.

PH خاک از 5.5 – 6.5 تا حداکثر 7.5 خاک

بافت خاک: آبرفتی – لوم رس – عمیق – غنی با بافت نفوذپذیر

سیب

سیب میوه ای شناخته شده و محبوب در سراسر جهان است. درخت سیب با نام علمی  Malus domestica شناخته می شود و از خانواده گلسرخیان است. هزاران سال است که سیب در آسیا و اروپا مصرف می شود و بارها در تمدن های باستان ذکر شده است. با کشف ایالات متحده توسط اروپایی ها ، پای سیب به ایالات متحده باز شد و امروزه به طور گسترده ای در آمریکای شمالی کشت می شود.

بیش از 7500 نوع سیب وجود دارد و عمدتا در رنگ های قرمز ، زرد و سبز دیده می شوند. پوست سیب همزمان نازک و محکم است. گوشته آن غلیظ و آبدار است و با رسیدن میوه نرمتر می شود. هسته داخلی سیب حاوی دانه هایی است که هضم آنها بسیار دشوار است. مواد مغذی بسیاری در مانتوی پوست و پوست وجود دارد. آنتوسیانین و تانن موجود در سیب باعث رنگ این میوه می شود.

به گفته متخصصان ، آنتی اکسیدان های موجود در سیب ، به ویژه پلی فنل ها و کوئرستین ، جریان خون را بهبود بخشیده و عروق را در وضعیت بهتر و سالم تری نگه می دارد.

توجه داشته باشید که سیب آنتی اکسیدان بیشتری در پوست خود دارد. بنابراین ، توصیه می کنیم سیب را به طور کامل و پوست کنده بخورید.

همه سیب ها مثل هم نیستند. اندازه ، رنگ ، بو و طعم مختلف در گونه های مختلف نوع مصرف را تعیین می کند. مواد مغذی موجود در یک سیب به اندازه آن بستگی دارد و نه به نوع آن. بعد از مرکبات (پرتقال ، نارنگی ، لیمو ، لیمو و گریپ فروت) و موز ، سیب فراوان ترین میوه در جهان است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال سیب گالا با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   سیب گالا در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال سیب گالا  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال سیب گالا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها