نهال سیب گلاب کهنز

سیب یکی از میوه های پرطرفدار است و در ایران کشت می شود. سیب گونه های زیادی دارد و هر گونه می تواند در شرایط خاص آب و هوایی رشد کند زیرا ویژگی های گونه متفاوت است. یکی از گونه ها نهال سیب گلاب است که به دلیل طعم و بوی بسیار خوبی که دارد مورد استقبال قرار می گیرد. نهال سیب گلاب در ایران کشت می شود و بسیاری از باغداران آن را کشت می کنند زیرا به دلیل عطر و طعم خوب بازار خوبی دارد. زمان گلدهی این نوع درختان اواسط ماه مه (اردیبهشت) است.

نهال سیب گلاب از سال چهارم کاشت میوه می دهد و در یک دوره 14 روزه گل می دهد و تقریباً 85 روز پس از گلدهی ، میوه نهال سیب گلاب می رسد. این نوع سیب گونه اولیه ای است که گوشت سفید دارد و ترد است. سیب گلاب ماندگاری بالایی ندارد ، بنابراین پس از چیدن باید به بازار تازه ارسال شود تا به صورت تازه مصرف شود.

فیبر موجود در گلاب به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند و برای افراد مبتلا به بیماری ریفلاکس معده مری مفید است. مصرف سیب گلاب در یک دوره خاص منجر به کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن می شود. جالب است بدانید که خوردن آب سیب قبل از خواب به داشتن یک خواب آرام و کاهش استرس و اضطراب در افراد نیز کمک می کند.

زمان مناسب برای کاشت

 نهال سیب گلاب از گونه های زودرس است و ماندگاری بالایی ندارد. باغبانان باید بلافاصله پس از چیدن آنها را برای فروش به بازار بفرستند. این نوع سیب حساسیت دارد و هنگام حمل آن باید مراقب باشید.

کاشت

نهال سیب گلاب مقاومت بالایی در برابر سرما زمستان دارد و تحمل آن به سرما تا 35- بیان شده است. بهترین خاک برای پرورش نهال سیب گلاب خاکهایی با بافت آبرفتی و سبک است. نهال سیب گلاب در خاکهای سخت رشد خوبی نخواهد داشت. پس از شناسایی خاک با خاک مناسب ، سوراخ هایی با عمق مناسب حفر کرده و نهال ها را در گودال ها قرار داده و اطراف آن را با خاک پر کنید. با این حال ، ریشه ها نباید خیلی عمیق در خاک قرار بگیرند. رعایت فاصله مناسب بین دو درخت نیز ضروری است. غالباً تا 3 متر فاصله برای دو نهال مناسب تلقی می شود.

سیب

سیب میوه ای شناخته شده و محبوب در سراسر جهان است. درخت سیب با نام علمی  Malus domestica شناخته می شود و از خانواده گلسرخیان است. هزاران سال است که سیب در آسیا و اروپا مصرف می شود و بارها در تمدن های باستان ذکر شده است. با کشف ایالات متحده توسط اروپایی ها ، پای سیب به ایالات متحده باز شد و امروزه به طور گسترده ای در آمریکای شمالی کشت می شود.

بیش از 7500 نوع سیب وجود دارد و عمدتا در رنگ های قرمز ، زرد و سبز دیده می شوند. پوست سیب همزمان نازک و محکم است. گوشته آن غلیظ و آبدار است و با رسیدن میوه نرمتر می شود. هسته داخلی سیب حاوی دانه هایی است که هضم آنها بسیار دشوار است. مواد مغذی بسیاری در مانتوی پوست و پوست وجود دارد. آنتوسیانین و تانن موجود در سیب باعث رنگ این میوه می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال سیب گلاب کهنز با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   سیب گلاب کهنز در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال سیب گلاب کهنز  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال سیب گلاب کهنز

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها