نهال شلیل انجیری

نهال شلیل انجیری یکی از ارقام سودمند محسوب می شود زیرا میوه دهی بسیار زیادی دارد. تولید این نوع شلیل از ایران شروع شده است. میوه نهال شلیل انجیری در روز های پایانی مرداد ماه قابل برداشت می شود.

نهال شلیل انجیری دو سال بعد از کاشت شروع به میوه دهی می کنید. ارتفاع نهال شلیل انجیری به پنج متر نیز می رسد.

خاک

مناسب ترین خاک برای نهال شلیل انجیر ، خاک زهکشی شده و بهترین شرایط برای نهال شلیل انجیر ، خاکهای شنی لومی است.

هرگز نهال شلیل انجیر را در خاکهایی که دارای بافت بسیار سنگین یا بسیار مرتبط هستند نکارید. میوه این درخت شلیل انجیر از نظر شکل ظاهری مشخص است.

اندازه این میوه متوسط ​​است و شباهت زیادی به هلو انجیر دارد ، اما شلیل انجیر برخلاف هلو انجیر پرز ندارد ، بنابراین واکنش آلرژی زایی کمتری نسبت به هلو دارد. نهال شلیل انجیر دارای عمر مفیدی در حدود ده سال است ، سود بالایی در کاشت دارد این نهال شلیل انجیر یک هفته است زیرا ، عملکرد بسیار بالا و عمر طولانی نهال شلیل انجیر در گروه مفید است.

محیط

بهترین شرایط محیطی برای نهال شلیل انجیر در تابستان است. این درخت می تواند گرمای زیاد را تحمل کند ، اما در سرمای زیاد می میرد و محصول خوبی نمی دهد. مناطق کاشت شلیل انجیر مناطقی است که زمستان های خیلی سرد ندارد زیرا سرما باعث خشک شدن ریشه و برگ های نهال شلیل می شود. نهال شلیل انجیر بیش از درختان دیگر به آبیاری بیشتری نیاز دارد ، به طوری که نهال شلیل انجیر در طول یک سال به حدود 2.5 تا 7.5 متر مکعب آبیاری نیاز دارد. اگر آب کافی به درخت نرسد ، میوه های با کیفیت خوب قابل برداشت نیستند.

شلیل

شلیل نوعی میوه هلو یا به نام علمی Prunus persica است. هلو و شلیل می توانند در یک درخت رشد کنند. شلیل به دلیل پرزهای موجود در پوست هلو با هلو متفاوت است. برخلاف هلو ، پوست شلیل فاقد پرز است و این به دلیل جهش ژنتیکی است. شلیل در رنگ های مختلفی مانند نارنجی ، قرمز ، زرد و حتی سفید یافت می شود و رنگ شلیل به دلیل کمبود پرز از هلو واضح تر است.

ارزش غذایی شلیل

شلیل غنی از مواد مغذی مانند فیبر و آنتی اکسیدان است. شهد منبع عالی بتا کاروتن ، پتاسیم ، ویتامین C و سایر مواد مغذی مفید برای بدن است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال شلیل انجیری با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   شلیل انجیری در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال شلیل انجیری  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال شلیل انجیری

خرید نهال

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها