نهال شلیل رفعتی

شلیل از نظر طبقه بندی از خانواده هلو است اما این میوه از نظر شکل ظاهری و طعم با هلو متفاوت است. پوست شلیل کرکی نیست و شیرینی بیشتری نسبت به هلو دارد. شلیل یکی از میوه های تابستانی است که طعم خوب آن باعث محبوبیت آن شده است.

شلیل دارای گونه های مختلفی است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از گونه های شلیل نهال شلیل Rafati است. این میوه پوستی قرمز رنگ دارد و میوه ای نسبتاً بزرگ است که طعم خوبی دارد.

این نوع نهال مقاومت نسبی در برابر سرما دارد ، به طوری که درجه تحمل به سرما تا -30 درجه تعیین شده است ، بنابراین برای کاشت در مناطق سردسیر مناسب است. تحمل به خشکی این نوع نهال نیز متوسط ​​است و می تواند تا حدی خشکسالی را تحمل کند.

درخت شلیل Rafati دارای برگهای کشیده و بیضی شکل و دارای گلهای قرمز ، صورتی و سفید است که هنگام باز شدن چهره زیبایی به درخت می بخشد. میوه نهال شلیل Rafati یکی از میوه های اولیه است.

شلیل یک میوه تابستانی ترد است که گوشت آن به هسته آن متصل است. سلولزهای نرم شلیل به هضم آسان آن کمک می کنند. شلیل سرشار از ویتامین ها از جمله ویتامین C است که برای کمک به سلامت پوست جذب بدن می شود.

زمان مناسب

از آنجا که نهال شلیل مقاومت خوبی در برابر سرما و خشکسالی دارد ، کاشت آن باید در مناطق معتدل و نسبتاً سرد انجام شود.

کاشت نهال شلیل

مناطق نیمه سرد و معتدل برای کاشت نهال شلیل مناسب است. بهترین زمین برای کاشت نهال شلیل زمین مسطح است. نهال شلیل Rafati به دلیل رشد خوب ، هنگام کاشت بین دو درخت باید به خوبی مشاهده شود. همچنین ، هنگام حفر گودال ، عمق مناسب باید در نظر گرفته شود. ریشه شلیل به تهویه شدید نیاز دارد. برای کاشت نباید خاک سخت انتخاب شود.

آبیاری نهال شلیل نسبت به انواع دیگر کمتر است زیرا در برابر خشکی مقاوم است. اگر نهال ها در مناطق بارانی کاشته شوند ، نیاز آب از طریق آب باران برطرف می شود. آب داد

نهال شلیل Rafati عمر اقتصادی طولانی ندارد اما به دلیل محصول خوب میوه های بزرگ و خوشمزه بازار خوبی دارند. این میوه در دسته میوه های تابستانی قرار دارد و پایان تیر ماه زمان برداشت این میوه است. وقتی شهد بالغ می شود قرمز می شود و به راحتی از شاخه جدا می شود. شلیل به صورت تازه مصرف می شود و همچنین در صنعت کمپوت استفاده می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال شلیل رفعتیبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   شلیل رفعتیدر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال شلیل رفعتی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال شلیل رفعتی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها