نهال شلیل مغان

این میوه پوستی گرد ، قرمز رنگ دارد. گوشت این محصول زرد یا قرمز است. بهتر است این میوه را به صورت تازه یا کمپوت خرد کنید. تولید نهال شلیل Redgold از چین آغاز شده است ، همچنین رشد بالایی دارد ، بنابراین در مدت زمان کوتاهی شاهد رشد زیادی برگ و شاخه های این درخت شلیل خواهید بود.

نهال شلیل طلای سرخ معمولاً از طریق پیوند تولید می شود. بهترین پایه درخت شلیل طلای سرخ ، دانه های شلیل است ، اما در عین حال آن را بر اساس کدو سبز ، آلو و بادام کاشته می شود.

نهال شلیل Redgold از جمله محصولات میانی است که می توان این محصول را در اواخر تیر یا روزهای اول ماه اوت برداشت کرد.

ارتفاع این مزرعه به 5 متر می رسد ، اولین میوه با کیفیت عالی نهال شلیل Redgold  سال پس از کاشت قابل برداشت است.

ویژگی های خاک

نهال شلیل درخواست خاک زهکشی کرده است. بهترین خاک برای نهال شلیل Redgold خاکهای شنی لومی است.

درخت شلیل مغان  می تواند در آب و هوای گرم به خوبی رشد کند اما زمستان های منجمد ندارد.

آبیاری

آبیاری کافی برای این نهال شلیل 7.5 متر مکعب آب در سال است. این نهال برای رشد مناسب و در امان ماندن از برخی بیماری ها به آبیاری مناسب در زمان مناسب در طول سال نیاز دارد.

لازم به ذکر است که مقدار زیادی آب مناسب نیست و باید در مقدار و اندازه مناسب آبیاری شود. عمر مفید این درخت شلیل در صورت حفظ مناسب و شرایط آب و هوایی 15 سال است. نهال شلیل طلای سرخ معمولاً به روش فنجانی هرس می شوند هرس این نهال ها هر ساله باعث رشد بهتر شاخه های جدید و در نتیجه باردهی بهتر می شود.

اگر این نهال هرس نشود ، محصولات آن از بین می رود و محصول خوبی برای برداشت نخواهد بود. از نهال شلیل باید در برابر بیماری های قارچی مراقبت شود. برای این منظور ، سمپاشی در فصول مشخص و در زمان مناسب توصیه می شود. یکی از آفات خطرناکی که این نهال های شلیل Redgold را تهدید می کند ، آفت خارپشت نخود است.

شلیل

شلیل نوعی میوه هلو یا به نام علمی Prunus persica است. هلو و شلیل می توانند در یک درخت رشد کنند. شلیل به دلیل پرزهای موجود در پوست هلو با هلو متفاوت است. برخلاف هلو ، پوست شلیل فاقد پرز است و این به دلیل جهش ژنتیکی است. شلیل در رنگ های مختلفی مانند نارنجی ، قرمز ، زرد و حتی سفید یافت می شود و رنگ شلیل به دلیل کمبود پرز از هلو واضح تر است.

ارزش غذایی شلیل

شلیل غنی از مواد مغذی مانند فیبر و آنتی اکسیدان است. شهد منبع عالی بتا کاروتن ، پتاسیم ، ویتامین C و سایر مواد مغذی مفید برای بدن است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال شلیل مغانبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   شلیل مغاندر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال شلیل مغان پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال شلیل مغان

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها