نهال هلو آلبرتا زودرس

نهال هلو در اوایل آلبرتا قدرت رشد متوسطی دارد اما نهال هلو در اواخر آلبرتا قدرت رشد بالایی دارد.

این نوع هلو ، منشا آن در چین ، بیش از 20 سال عمر اقتصادی دارد و یکی از نهال های نیمه متحمل در تحمل به خشکی است.

پایه آن هلو هلو وحشی است. این می تواند دمای بین منفی 25 تا منفی 30 درجه سانتیگراد را تحمل کند و نهال آن باید در فاصله 3 در 3 متر کاشته شود و به 10 لیتر آب در هفته نیاز دارد. بهتر است این هلو را تازه میل کنید. برداشت زودهنگام هلوهای آلبرتا در اواخر ماه اردیبهشت یا اوایل خرداد است.

درخت هلو Alberta این نوعی درخت هلو است که به درخت آمریکایی نیز معروف است زیرا معمولاً در ایالات متحده کاشته می شود. بافت میوه هلو آلبرتا بسیار نرم است و فیبر زیادی روی پوست و داخل میوه دارد.

باید گفت این نوع هلو به دلیل قرمزی کمی شبیه هلو زعفرانی است اما مهمترین نکته این است که در خاک های سنگین کاشته می شود و زمان برداشت آن تیر است.

ویژگی

نهال هلو آلبرتا نسبت به فصول سرد بسیار تحمل می کند و از کاشت حدود سه سال طول می کشد تا رشد کافی داشته باشد. در سال سوم می توانید درخت را وقتی شروع به باردهی می کند بالغ کنید.

درخت هلو

درخت هلو درختی زیبا اما کوتاه مدت است و عمر آن 5 یا 6 سال است و می توان آن را با درخت هلو بادام یا آلو یا زردآلو پیوند زد. برگهای آن بلند و دندانه دار با گلهای بزرگ صورتی است و مانند برخی گیاهان قبل از بیرون آمدن برگها شکوفا می شود و منظره ای زیبا و جالب دارد.

میوه هلو بزرگ و آبکی و شیرین با هسته ای سخت و درشت است. درخت هلو نوعی ادویه ترشح می کند که حاوی لاکتوز و پوست درخت حاوی تانن است. در تمام قسمت های درخت هلو ، یک گلوکز سمی به نام (آمیگدالین در مغز مغز بادام تلخ و در دانه ها و جوانه ها یا اندام های برخی گیاهان یافت می شود. هلو حاوی قند و اسیدهای آزاد مانند اسید سیتریک ، اسید وینیک است. ، اسید مالیک ، ازت ، هیدروکربن ها و چربی ها و برم ، کاروتن و ویتامین های B و C. برگ هلو حاوی قندهای ساکارز و سیستروز و لوروسرازین است.

مغز هلو

دارای دیاستازهایی به نام های امولسین و کنگلوتین است و روغنی مشابه روغن بادام تلخ است. علاوه بر میوه این درخت ، از برگها ، گلها و مغزهای آن می توان برای اهداف درمانی استفاده کرد.

جوشانده برگ های آن برای درمان صرع مفید است. گل های درخت را در آب دم کرده و آب خالص آن را برای مزاج بنوشید. درد اعصاب را تسکین می دهد. گلهای خشک و برگهای خشک هلو را در دو لیتر آب در یک قاشق غذاخوری بجوشانید و پس از صاف کردن آب خالص ، آن را در سه لیوان بین وعده های غذایی بخورید. تب دار است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   هلو آلبرتا زودرس  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال هلو آلبرتا زودرس  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   هلو آلبرتا زودرس  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال هلو آلبرتا زودرس

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها