نهال هلو انجیری زعفرانی

کشور سازنده: چین

زندگی اقتصادی: 20 سال

زمان ورود: اواخر تیر

هلو انجیر زعفرانی بهترین رقم هلو در بین هلوهای انجیر است. این هلو طعمی بسیار جالب ، جذاب و آبدار دارد و دارای 80٪ رنگ زرد زعفران و گوشت میوه ای زرد روشن با طعم عالی است که از ویژگی قابل توجهی برخوردار است. این می تواند همه را به خود جلب کند و درخت به طور گسترده و بسیار قوی رشد می کند و بهترین فصل کاشت این هلو پاییز است.

هلو انجیر زعفران به دلیل خواص گسترده کاری بسیار خوب و مطلوب است. اگر قصد کاشت نهال را دارید و به دنبال نهال مناسبی هستید که دارای خواص فراوان و میوه خوشمزه و اصیل باشد ، نهال هلو انجیر زعفرانی را به شما پیشنهاد می کنیم. این میوه خواص زیادی برای پوست صورت شما دارد.

فواصل کاشت

فاصله کاشت درخت هلو انجیر زعفران باید 3: 3 باشد.

آبیاری

مقدار آب مورد نیاز هلوهای انجیر زعفران 10 لیتر در هفته است.

عملکرد نهال باردهی این نهال یعنی نهال هلو انجیر زعفران از سال دوم کاشت به بعد انجام می شود.

ارتفاع درخت

ارتفاع درخت هلو یا نهال انجیر زعفران بین 4 تا 7 متر متغیر است.

درخت هلو

درخت هلو درختی زیبا اما کوتاه مدت است و عمر آن 5 یا 6 سال است و می توان آن را با درخت هلو بادام یا آلو یا زردآلو پیوند زد. برگهای آن بلند و دندانه دار با گلهای بزرگ صورتی است و مانند برخی گیاهان قبل از بیرون آمدن برگها شکوفا می شود و منظره ای زیبا و جالب دارد.

میوه هلو بزرگ و آبکی و شیرین با هسته ای سخت و درشت است. درخت هلو نوعی ادویه ترشح می کند که حاوی لاکتوز و پوست درخت حاوی تانن است. در تمام قسمت های درخت هلو ، یک گلوکز سمی به نام (آمیگدالین در مغز مغز بادام تلخ و در دانه ها و جوانه ها یا اندام های برخی گیاهان یافت می شود. هلو حاوی قند و اسیدهای آزاد مانند اسید سیتریک ، اسید وینیک است. ، اسید مالیک ، ازت ، هیدروکربن ها و چربی ها و برم ، کاروتن و ویتامین های B و C. برگ هلو حاوی قندهای ساکارز و سیستروز و لوروسرازین است.

مغز هلو

دارای دیاستازهایی به نام های امولسین و کنگلوتین است و روغنی مشابه روغن بادام تلخ است. علاوه بر میوه این درخت ، از برگها ، گلها و مغزهای آن می توان برای اهداف درمانی استفاده کرد.

جوشانده برگ های آن برای درمان صرع مفید است. گل های درخت را در آب دم کرده و آب خالص آن را برای مزاج بنوشید. درد اعصاب را تسکین می دهد. گلهای خشک و برگهای خشک هلو را در دو لیتر آب در یک قاشق غذاخوری بجوشانید و پس از صاف کردن آب خالص ، آن را در سه لیوان بین وعده های غذایی بخورید. تب دار است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   هلو انجیری زعفرانی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال هلو انجیری زعفرانی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   هلو انجیری زعفرانی  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال هلو انجیری زعفرانی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها