نهال هلو انجیری پلنگی

نام: هلو انجیر عسلی

کشور سازنده: چین

زندگی اقتصادی: 20 سال

زمان انجام: اواخر ژوئیه

تحمل به خشکی: نیمه متحد

تحمل به سرما: 30 تا c25

پایه: هلو – آلو وحشی GN-GF

رنگ میوه: زرد

بازده: از سال دوم

فاصله کاشت: 3 * 3

آبیاری: 10 لیتر در هفته

ذخیره سازی 2 ماهه

نهال هلو انجیر عسلی یکی از ارقام هلو است که میوه آن به شکل انجیر و زرد یا عسلی رنگ است. این نوع هلو به دلیل میوه ای که به رنگ عسل دارد به هلو انجیر عسلی معروف است. میوه این نوع هلو نرم و شیرین است. عمر اقتصادی درخت این نوع هلو 11 سال است. این نوع هلو در برابر سرما 25 تا 30 درجه مقاوم است. پایه پیوند آن هلو بذر است. نهالستان برتر این افتخار را دارد که یکی از تولید کنندگان این نوع نهال باشد.

منشا فروش نهال هلو انجیری چین است. این نوع از سال دوم پس از کاشت به بار می نشیند و عمر اقتصادی آن 20 سال است. این ارقام با فاصله 3 * 3 از یکدیگر کاشته می شوند و هر هفته به 10 لیتر آب نیاز دارند. این درخت 25 تا 30 درجه زیر صفر را تحمل می کند و در برابر خشکسالی نیمه متحمل است. میوه های این درخت در اواخر تیر میرسد . رنگ این هلو و گوشت آن زرد است و از بافت سفتی برخوردار است ، بنابراین قابلیت حمل و نقل بالایی دارد. این نوع معمولاً تازه مصرف می شود و می توان آن را برای مدت 2 ماه نگهداری کرد.

درخت هلو

درخت هلو درختی زیبا اما کوتاه مدت است و عمر آن 5 یا 6 سال است و می توان آن را با درخت هلو بادام یا آلو یا زردآلو پیوند زد. برگهای آن بلند و دندانه دار با گلهای بزرگ صورتی است و مانند برخی گیاهان قبل از بیرون آمدن برگها شکوفا می شود و منظره ای زیبا و جالب دارد.

میوه هلو بزرگ و آبکی و شیرین با هسته ای سخت و درشت است. درخت هلو نوعی ادویه ترشح می کند که حاوی لاکتوز و پوست درخت حاوی تانن است. در تمام قسمت های درخت هلو ، یک گلوکز سمی به نام (آمیگدالین در مغز مغز بادام تلخ و در دانه ها و جوانه ها یا اندام های برخی گیاهان یافت می شود. هلو حاوی قند و اسیدهای آزاد مانند اسید سیتریک ، اسید وینیک است. ، اسید مالیک ، ازت ، هیدروکربن ها و چربی ها و برم ، کاروتن و ویتامین های B و C. برگ هلو حاوی قندهای ساکارز و سیستروز و لوروسرازین است.

مغز هلو

دارای دیاستازهایی به نام های امولسین و کنگلوتین است و روغنی مشابه روغن بادام تلخ است. علاوه بر میوه این درخت ، از برگها ، گلها و مغزهای آن می توان برای اهداف درمانی استفاده کرد.

جوشانده برگ های آن برای درمان صرع مفید است. گل های درخت را در آب دم کرده و آب خالص آن را برای مزاج بنوشید. درد اعصاب را تسکین می دهد. گلهای خشک و برگهای خشک هلو را در دو لیتر آب در یک قاشق غذاخوری بجوشانید و پس از صاف کردن آب خالص ، آن را در سه لیوان بین وعده های غذایی بخورید. تب دار است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   هلو انجیری پلنگی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال هلو انجیری پلنگی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   هلو انجیری پلنگی  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال هلو انجیری پلنگی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها