نهال پرتقال والنسیا

این نوع پرتقال اولین بار در فلوریدا ، آمریکا کشف شد. نام دیگر آن نارنجی کوهی است. پرتقال والنسیا ممکن است آخرین نوع پرتقال ممکن باشد. اما رشد آن سریعتر از تامسون است. وقتی درختی گل می دهد 12 تا 18 ماه طول می کشد تا گل به میوه تبدیل شود.

درخت پرتقال والنسیا نسبت به سرما بسیار حساس است و بهتر است در مناطق سرد و کوهستانی با برف و سرما کاشته نشود. زیرا برف و سرما باعث یخ زدگی میوه های آن می شود. پوست پرتقال والنسیا نسبتاً ضخیم است ، اما گوشت آن آبدار ، شیرین ، تا حدی ترش ، اسیدی و معطر است. میوه آن از شکل متوسط ​​تا بزرگ ، کروی و بیضوی است

درخت پرتقال والنسیا بزرگتر و قوی تر از سایر پرتقال ها است و به صورت عمودی رشد می کند. عملکرد و عملکرد این نوع پرتقال بسیار زیاد است. اگرچه در برابر سرما مقاوم نیست اما به خوبی با شرایط آب و هوایی سازگار است.

کاشت

اول از همه ، برای کاشت نهال پرتقال ، شما باید زمین زیر کشت را آماده کنید. زمین را کاملاً تخلیه کرده و در فواصل زمانی گودالی به عرض 70 سانتی متر ، بالا و عمیق حفر کنید ، سپس گودال ها را با خاک غنی شده و کود پر کنید.

پرتقال

پرتقال میوه ای از خانواده مرکبات است. دارای درختی همیشه سبز و دارای برگهای فراوان است. ارتفاع درخت نارنج معمولاً به 10 متر می رسد. اما این ارتفاع به نوع درخت نارنج نیز بستگی دارد. نارنجی از جنوب شرقی آسیا (هند و چین) به ایران می آید و پیوندی بین ماندارین و دارابی است. نوع اصلی آن تلخ و سپس نژاد اصلاح شد.

برای اولین بار ، بازرگانان از پرتغال این میوه را وارد کردند. به همین دلیل ، در بسیاری از زبانهای جهان ، از جمله یونانی ، ترکی ، ایرانی ، عربی ، بلغاری ، گرجی و زبان جنوب ایتالیا ، کلمه میوه نارنج هنوز به طور اسمی با پرتغال شباهت دارد.

پرتقال یکی از محبوب ترین میوه ها در جهان است. پرتقال در درجه اول از کربوهیدرات و آب تشکیل شده است. آنها همچنین منبع خوبی از فیبر هستند ، که ممکن است از سلامت دستگاه گوارش پشتیبانی کند.

کاشت

برای کاشت درخت نارنج ، ابتدا باید خاک باغ یا زمینی که می خواهید نهال را در آن بکارید حدود دو ماه قبل از کاشت نهال آماده کنید. آماده سازی به این ترتیب انجام می شود که خاک حاصلخیز باشد و زمین کاشت کاملاً زهکشی شود

یک پرتقال حاوی حدود 80٪ ویتامین C مورد نیاز بدن است. این ماده غذایی مهم علاوه بر پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن ، به تولید کلاژن کمک می کند ، التهاب را کاهش می دهد و توانایی بدن در استفاده از چربی را به عنوان منبع سوخت ، چه در هنگام ورزش و چه در هنگام استراحت تقویت می کند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   پرتقال والنسیا  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال پرتقال والنسیا  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   پرتقال والنسیا  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال پرتقال والنسیا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها