نهال پسته احمد آقایی

پسته احمداقایی

معرفی پسته احمد آقایی؛ پسته کشیده ، بسیار زیبا و سلطان سلیقه

به جرات می توان گفت که پسته احمد آقایی در بین انواع پسته دارای خوشمزه ترین مغز است و این دلیل اصلی خرید و فروش پسته احمد آقایی در بازار است. پسته احمد آقایی کوچکتر ، کوچکتر از پسته اکبری و بزرگتر از پسته فندقی است و همراه با پسته اکبری یکی از معروف ترین پسته های ایران است.

پسته احمد آقایی نه تنها در ایران بسیار محبوب است بلکه دارای شهرت جهانی است و پسته رفسنجان به ویژه در ایالات متحده شناخته می شود. بیشترین حجم تولید پسته احمد آقایی مربوط به شهرستانهای رفسنجان و نوق است.

کشیده ، درصد لبخند زیاد و مغزهای بسیار خوشمزه دلیل محبوبیت پسته احمد آقایی است

شاید برای شما جالب باشد که بدانید چرا پسته احمد آقایی اینقدر معروف است. در واقع پسته احمد آقایی ویژگی های ظاهری خاصی دارد که این پسته را از پسته های دیگر متفاوت می کند.

این ویژگی های فیزیکی عبارتند از:

کشش مناسب

درصد بسیار بالای خنده.

مغز بسیار خوشمزه.

شاید بتوان این عوامل را از مهمترین ویژگیهای این رقم و یکی از عوامل محبوبیت بالای این پسته دانست.

مشخصات ظاهری پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی در مقایسه با سایر ارقام پسته از زیبایی خاصی برخوردار است و شما به راحتی می توانید رقم پسته احمد آقایی را از سایر پسته ها تشخیص دهید.

پوست پسته هنگام رسیدن به رنگ قرمز روشن است.

مغز پسته قرمز کم رنگ.

رنگ غالب مغز سبز یشم.

پوست پسته سفید استخوانی است.

اندازه پسته کاملاً خشک 20/48 میلی متر ، عرض پسته خشک 12/62 میلی متر است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  پسته احمد آقایی با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد.و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است.با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  پسته احمد آقاییدر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   پسته احمد آقایی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها