ویژگی های نهال گردو شیلی

ویژگی های نهال گردو شیلی

برای سفارش انواع نهال از طریق دکمه تماس با آقای نهال اقدام نمایید

تماس با نهالستان اقای نهال
اینستاگرام نهالستان آقای نهال

گردوی شیلی میوه ای گرد و بیضی شکل با دو پوسته است که یکی از آنها سبز است و پوشش خارجی گردو سفت می شود. شیلی و ارقام دیگر گردو مغز هسته این میوه خواص و کاربردهای بسیاری دارد. جوانه های نهال گردوی شیلی برای رشد به 00-15-15 ساعت زیر رشد نیاز دارند و تا -11 درجه می رسند.

ویژگی:

گردوی شیلی یکی از گردوهایی است که پوست کاغذی دارد و این پوسته آنقدر نازک است که به دلیل عدم محبوبیت مغز گردو ، دلیل اصلی محبوبیت گردوی شیلی کیفیت بالای هسته در مقایسه با ارقام دیگر گردو است و جالب است که از صد است. در 100٪ گردو ، 85٪ آجیل است ، عنوان اصلی گردوی شیلی بیشترین گردوی کاغذی است.

ظاهر گردو شیلی

گردوی شیلی دارای شکل بیضی شکل است و مقاومت در برابر این رقم گردو به دلیل اینکه یکی از ارقام پوست کاغذ است در مغز گردوی شیلی بسیار ویژه است. این نهال گردو نیز خیلی زود میوه می دهد و از این نظر فقط از نظر اقتصادی قابل اعتماد و قابل قبول است. عملکرد اقتصادی این رقم از سال پنجم پس از کاشت نهال شروع می شود ، در حالی که عملکرد اقتصادی سایر ارقام گردو که به صورت بذر و نه نهال انجام می شود ، اگر از سال نهم به بعد اتفاق افتاده باشد.

اگر تصمیم به خرید نهال گردو شیلی را دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گردو شیلی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گردو شیلی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گردو شیلی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها